تاریخ : Thu 22 Aug 2024 - 14:19
کد خبر : 194354
سرویس خبری : دانشگاه

دکتر ولایتی  روز پزشک را تبریک گفت

به بهانه سالروز تولد ابوعلی سینا؛

دکتر ولایتی روز پزشک را تبریک گفت

دکتر علی اکبر ولایتی در پیامی فرا رسیدن یکم شهریور ماه، زاد روز طبیب نامور و نابغه بزرگ ایرانی شیخ الرئیس ابوعلی سینا و روز پزشک را به تمامی پزشکان فرهیخته تبریک گفت.

بسم الله الرحمن الرحیم

«یا من اسمه دواء و ذکره شفاء»

پزشکان ضامن سلامت جامعه، امنیت روحی بیماران و فرشتگان نجاتی هستند که درد جسم را با روح بلندشان در سایه لطف الهی التیام می بخشند، سلامت جسم و سلامت جان جامعه، مرهون خدمات حیات بخش پزشکان فرهیخته ای است که در هم آوایی و همکاری شایسته با دیگر دست اندرکاران نظام سلامت، التیام بخش دردمندان و بیماران در سایه ی پر مهر حق تعالی می باشند.

تردیدی نیست ملت شریف ایران، همدلی و همراهی جامعه پزشکی در همه فراز و فرودها و روزهای دشوار را فراموش نخواهد کرد و البته همکاران سپیدپوشمان نیز واقفند که نامهربانان اندک اند و قدرشناسان، کماکان پرمهر و بیشمار.

اینجانب فرا رسیدن یکم شهریور ماه، زاد روز طبیب نامور و نابغه بزرگ ایرانی شیخ الرئیس ابوعلی سینا و روز پزشک را به تمامی پزشکان فرهیخته و توانمند که در عرصه نظام سلامت تلاش می‌کنند، مخصوصاً همکاران پزشک شاغل در بیمارستان دکتر مسیح دانشوری و همچنین کادر درمانی که مجاهدانه ضامن سلامت مردم عزیز و شریف ایران اسلامی می باشند  تبریک عرض نموده و از درگاه حضرت احدیت برای همه شما عزیزان آرزوی سلامتی و توفیق خدمت بیشتر مسئلت می‌نمایم.

علی اکبر ولایتی