تاریخ : Thu 22 Aug 2024 - 11:44
کد خبر : 194349
سرویس خبری : ورزش

کارت بازی اندونگ صادر شد

بعد از صدور ITC؛

کارت بازی اندونگ صادر شد

تیم فوتبال استقلال درحالی دیدار هفته اول خود برابر شمس‌‌آذر قزوین را برگزار کرد که از بین خارجی‌های جدید این تیم تنها اندونگ در لیست این تیم قرار نگرفت.

فرهیختگان: تیم فوتبال استقلال درحالی دیدار هفته اول خود برابر شمس‌‌آذر قزوین را برگزار کرد که از بین خارجی‌های جدید این تیم تنها اندونگ در لیست این تیم قرار نگرفت تا برای تصمیم‌‌گیری درباره ترکیب اصلی و اتخاذ تاکتیک‌های تیم، این بازیکن گابنی از فهرست استقلال برای دیدار هفته اول خارج شود.

از بین خریدهای جدید رامین رضاییان، میلاد زکی‌‌پور و محمدحسین اسلامی در بازی با شمس‌آذر در ترکیب اصلی قرار گرفتند‌ اما نکته مهم و اساسی به بازیکنان جدید خارجی این تیم ازجمله گائل کاکوتا و دیدیه اندونگ مربوط می‌شد که با خروج اندونگ از لیست مشخص شد همچنان موانعی برای ثبت قرارداد این بازیکن وجود دارد.

این درحالی است که برای دیدار نخست کارت بازی کاکوتا صادر شده بود و اگر زمان بازی تا دقایقی دیگر ادامه پیدا می‌کرد این بازیکن نیز فرصت همراهی استقلال را پیدا می‌کرد. با این حال و بعد از اینکه طی روزهای اخیر بالاخره باشگاه الریاض عربستان ITC اندونگ را صادر کرد حالا از باشگاه استقلال خبر می‌رسد کارت بازی او نیز توسط سازمان لیگ صادر شده و این بازیکن هم منعی برای همراهی شاگردان نکونام در دیدار روز جمعه مقابل ملوان در قزوین ندارد.