تاریخ : Thu 22 Aug 2024 - 11:22
کد خبر : 194348
سرویس خبری : ورزش

پرسپولیس همچنان منتظر قلی‌زاده

تردید گاریدو درباره ترکیب تیمش برابر تراکتور؛

پرسپولیس همچنان منتظر قلی‌زاده

گاریدو ارنج مدنظرش برای بازی با تراکتور را در دو جلسه تمرین آخر چندبار تغییر داد اما به‌نظر می‌آید سرخپوشان در بازی امروز با ترکیب گندوز، گولسیانی، کنعانی‌زادگان، امیری، ایوب، ریگی، رفیعی، ارونوف، احمدزاده، علیپور و آل‌کثیر به میدان بروند.

فرهیختگان: پرسپولیس آخرین تمرین خود قبل از بازی با تراکتور را پیش از ظهر روز گذشته انجام داد و اعضای تیم بعد از صرف ناهار راهی فرودگاه شدند تا راهی تبریز شوند. در این تمرین امید عالیشاه به‌طور اختصاصی زیرنظر کادر پزشکی کار کرد و از قرار معلوم این بازیکن بعد از فیفادی و برای بازی پرسپولیس مقابل الاهلی عربستان در لیگ نخبگان آماده خواهد شد. بقیه نفرات بدون‌مشکل تمرین خود را انجام دادند و گاریدو آخرین توصیه‌های تاکتیکی تیمش را به بازیکنان گوشزد کرد. البته او روز سه‌شنبه جلسه‌ای توجیهی برای شاگردانش برگزار کرده بود. گاریدو ارنج مدنظرش برای بازی با تراکتور را در دو جلسه تمرین آخر چندبار تغییر داد اما به‌نظر می‌آید سرخپوشان در بازی امروز با ترکیب گندوز، گولسیانی، کنعانی‌زادگان، امیری، ایوب، ریگی، رفیعی، ارونوف، احمدزاده، علیپور و آل‌کثیر به میدان بروند. هرچند صادقی و سلمانی هم این شانس را دارند که از ابتدا در ترکیب ثابت باشند.

لیست 22 نفره تغییر کرد
پرسپولیس در بازی اول هفته نخست خود با 21 بازیکن راهی اراک شد و قبل از بازی نیز یک‌نفر که یاسین سلمانی بود از لیست کنار گذاشته شد؛ چراکه 20 بازیکن نهایتا باید در لیست بازی باشند. ضمن اینکه دونفر از این لیست نیز باید جزء سهمیه زیر 21 سال باشگاه‌ها باشند. گاریدو برای بازی با تراکتور همه نفرات بزرگسال حاضر در تمرینات تیمش را به تبریز برد اما بازیکنان زیر 21 سال را تغییر داد. یعقوب براجعه، علیرضا خدادادی و ابوالفضل بابایی که در هفته اول در لیست پرسپولیس بودند و دو نفر آنها (براجعه و بابایی) به میدان رفتند، برای بازی فردا جای خود را به سهیل صحرایی، علیرضا عنایت‌زاده و سمیر حبوباتی داده‌اند. البته با حضور امید عالیشاه، میلاد محمدی و دیگر خرید‌های سرخپوشان در روزهای آتی گاریدو دو بازیکن جوان به لیستش اضافه خواهد کرد.

خط‌خورده‌ها باید تمرین کنند
با نظر خوان گاریدو بازیکنان خط خورده از لیست تیمش برای هر بازی باید در روز مسابقه یک جلسه تمرینی کامل را داشته باشند. از این رو یکی از اعضای کادرفنی سرخپوشان در تهران مانده و تمرین این دسته از نفرات را برعهده خواهد گرفت. جامانده‌ها ساعت 10 صبح امروز در ورزشگاه شهید کاظمی تمرین خواهند داشت و میلاد محمدی در این تمرین شرکت خواهد کرد. البته او تنها بازیکن بزرگسال حاضر در این تمرین خواهد بود و بقیه نفرات را نفرات جوان تشکیل می‌دهند. ناگفته نماند این دسته از بازیکنان فردای بازی هم به همراه نفراتی که در مسابقه کم بازی کرده‌اند یا کلا روی نیمکت بوده‌اند باید به‌صورت جداگانه تمرین داشته باشند؛ چراکه نفرات اصلی فقط ریکاوری، استخر و سونا را در برنامه خود خواهند داشت.» 

پرسپولیس منتظر قلی‌زاده
باشگاه پرسپولیس برای نهایی کردن انتقال علی قلی‌زاده منتظر نتیجه مذاکرات این بازیکن و ایجنتش با باشگاه لخ پوزنان است. در این میان دو باشگاه لیگ برتری هم وارد عمل شده و بار دیگر شانس خود را برای جذب وی امتحان کرده‌اند. در این بین پیشنهادهای مالی خوبی هم به باشگاه لهستانی و همچنین ایجنت قلی‌زاده مطرح شده تا به‌نوعی مانع انتقال این بازیکن به پرسپولیس شوند، اما مسئولان باشگاه اطمینان دارند اگر قرار باشد قلی‌زاده از لخ پوزنان جدا شود، او به تیمی غیر از پرسپولیس فکر نمی‌کند. درحالی‌که تجربه ثابت کرده در این‌گونه نقل و انتقالات هر چیزی ممکن است. در شرایط فعلی باشگاه پرسپولیس حتی به انتقال قرضی قلی‌زاده هم راضی است، اما او و ایجنتش به‌دنبال گرفتن رضایتنامه قطعی از تیم لهستانی هستند.