تاریخ : Mon 19 Aug 2024 - 11:20
کد خبر : 194242
سرویس خبری : ورزش

قلی‌زاده تا پایان هفته پرسپولیسی می‌شود؟

خرید بزرگ گاریدو از لهستان؛

قلی‌زاده تا پایان هفته پرسپولیسی می‌شود؟

باشگاه پرسپولیس باید تا پایان این هفته انتقال قلی‌زاده را نهایی کند؛ چراکه خوان گاریدو هم تاکید داشته حتما تا قبل از بازی سوم خود باید دو بازیکن مدنظرشان برای پست دفاع چپ و وینگر را به خدمت بگیرند تا حداقل بتوانند قبل از آغاز لیگ قهرمانان نخبگان از آنها استفاده کنند.

فرهیختگان: این روزها سوژه اصلی محافل ورزشی انتقال علی قلی‌زاده به پرسپولیس است. انتقالی که رقبای این تیم مایل نیستند رخ دهد؛ چراکه خوب می‌دانند تیم گاریدو با جذب قلی‌زاده در سمت چپ و راست بسیار خطرناک خواهد بود. به همین منظور مذاکرات مجدد دو باشگاه پرسپولیس و لخ‌پوزنان باعث شده برخی از باشگاه‌های متمول پیشنهادهای خود را برای جذب قلی‌زاده به تیم لهستانی و ایجنت این بازیکن ارائه کنند. پیشنهادهایی که بیشتر نوعی سنگ‌اندازی برای انتقال او به پرسپولیس به حساب می‌آیند.

این همان مساله‌ای است که باشگاه پرسپولیس از آن واهمه داشت و به این خاطر خیلی سعی کرد با چراغ خاموش در پی جذب قلی‌زاده باشد. اما خود این بازیکن به مسئولان باشگاه لهستانی اعلام کرده که خودش تمایل دارد به پرسپولیس برود و از این رو فقط با این باشگاه مذاکره کنند. در سوی دیگر قلی‌زاده از ایجنت خود نیز چنین درخواستی داشته و به این خاطر باشگاه پرسپولیس امیدوار است که دیگر پیشنهادهای ارائه شده از ایران برای جذب قلی‌زاده باعث نشود قیمت او بالا برود.

آنچه مسلم است باشگاه پرسپولیس باید تا پایان این هفته انتقال قلی‌زاده را نهایی کند؛ چراکه خوان گاریدو هم تاکید داشته حتما تا قبل از بازی سوم خود باید دو بازیکن مدنظرشان برای پست دفاع چپ و وینگر را به خدمت بگیرند تا حداقل بتوانند قبل از آغاز لیگ قهرمانان نخبگان از آنها استفاده کنند. اگر پرسپولیس موفق به جذب قلی‌زاده شود سریعا برای جذب دفاع چپ مدنظر گاریدو اقدام خواهد کرد اما اگر این انتقال منتفی شود آن وقت گاریدو وینگر-مهاجم دیگری را که خارجی خواهد بود به باشگاهش معرفی خواهد کرد. 

متن کامل گزارش حمیدرضا اسکندری، خبرنگار گروه ورزش را در روزنامه فرهیختگان بخوانید.