تاریخ : Sat 23 Jun 2018 - 17:46
کد خبر : 19410
سرویس خبری : دانشگاه

مدیران گروه‌های آموزشی اساس برنامه‌ریزی و ارزشیابی در دانشکده‌ها هستند

دکتر ابطحی:

مدیران گروه‌های آموزشی اساس برنامه‌ریزی و ارزشیابی در دانشکده‌ها هستند

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران گفت: مدیران گروه های آموزشی در واحدهای دانشگاهی اساس برنامه ریزی، نظارت و ارزشیابی در دانشکده ها هستند.

به گزارش «فرهیختگان آنلاین»، به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی به نقل از دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران، دکتر سیدعلی ابطحی رئیس دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران در جلسه هم اندیشی با استادان با تأکید بر اهمیت جایگاه گروه های آموزشی گفت: مدیران گروه های آموزشی باید برنامه های راهبردی و خود ارزیابی را با آگاهی از نقاط ضعف و قوت ارائه دهند.

وی افزود: هدف از برنامه استراتژیک و اجرای نظام ارزشیابی در تمامی حوزه ها و دانشکده ها، آگاهی از میزان موفقیت و انحراف از اجرای برنامه راهبردی و به دنبال آن بررسی دلایل عدم پیشرفت است.

دکتر ابطحی خطاب به مدیران گروه های آموزشی دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران خاطرنشان کرد: این دانشگاه با نظر و همراهی شما استادان می تواند به برنامه مدونی دست یابد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران با بیان اینکه مدیران گروه اساس برنامه ریزی، نظارت و ارزشیابی در دانشکده ها هستند، افزود: تمامی دانشکده های دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران دارای استقلال و اختیارات کامل امور در چهارچوب قوانین و ضوابط آموزشی، پژوهشی و فرهنگی هستند.

گفتنی است جلسه هم اندیشی استادان هر ماه با حضور دکتر سیدعلی ابطحی رئیس دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران، حجت الاسلام والمسلمین رضا تاج آبادی نماینده دفتر نهاد مقام معظم رهبری و مسئولان دانشگاهی با هدف ارتقای سیستم آموزشی، پرورشی و فرهنگی و حل مشکلات موجود برگزار می شود.