تاریخ : Tue 13 Aug 2024 - 22:55
کد خبر : 194078
سرویس خبری : ورزش

حریفان استقلال و پرسپولیس در لیگ نخبگان مشخص شدند

تکمیل شدن فهرست ۱۲ تیم حاضر؛

حریفان استقلال و پرسپولیس در لیگ نخبگان مشخص شدند

با صعود الغرافه قطر به مرحله گروهی لیگ نخبگان، استقلال و پرسپولیس با تمامی نمایندگان قطر و عربستان روبه‌رو شده و تقابلی با تیم های اماراتی در کار نخواهد بود.

 الغرافه موفق شد با پیروزی برابر شباب الاهلی، راهی مرحله گروهی لیگ نخبگان آسیا شود تا سردار آزمون و هم تیمی هایش راهی سطح دوم لیگ قهرمانان آسیا شوند. این نتیجه سبب شد تا شمار تیم‌های قطری در دور گروهی به عدد سه برسد.

با توجه به فرمول‌بندی نحوه تقابل تیم‌ها در لیگ نخبگان، مشخص شد که استقلال و پرسپولیس دیگر با تیم‌های اماراتی روبه‌رو نخواهند شد و آنها باید با سه تیم الهلال، النصر و الاهلی از عربستان و تیم‌های السد، الریان و الغرافه از قطر و همچنین تیم‌های پاختاکور ازبکستان و الشرطه عراق روبه‌رو شوند.

بدین ترتیب هشت تیم باقی مانده به عنوان رقبای قطعی استقلال و پرسپولیس به شرح زیر مشخص شده اند:

الهلال، النصر و الاهلی (عربستان)، السد، الریان و الغرافه (قطر)، پاختاکور (ازبکستان) و الشرطه (عراق).

اما اینکه استقلال و پرسپولیس در ورزشگاه آزادی با چه تیم‌هایی روبه‌رو می شوند، روز جمعه مشخص می‌شود. در حال حاضر تنها می توان به طور قطعی گفت که هم استقلال و هم پرسپولیس در جدال با تیم‌های الاهلی و النصر، حتما یک دیدار را در تهران برگزار کرده و مسابقه دیگر را در عربستان انجام خواهند داد. این موضوع درباره الریان و الغرافه نیز صدق می کند. هم استقلال و هم پرسپولیس براساس قرعه با یکی از این دو تیم در ورزشگاه آزادی روبرو می‌شوند و با تیم دیگر باید در قطر بازی کنند.