تاریخ : Sat 10 Aug 2024 - 00:13
کد خبر : 193935
سرویس خبری : ورزش

کتف حسن یزدانی ۵ بار در فینال در رفت!

جراح متخصص فدراسیون کشتی:

کتف حسن یزدانی ۵ بار در فینال در رفت!

سهراب کیهانی، جراح متخصص فدراسیون کشتی گفت: براى یک ورزشکار یک بار هم کتف دست در برود، باید به بیمارستان منتقل شود اما حسن پنج بار کتفش در آمد و آن را جا انداختند.

سهراب کیهانی، پزشک معتمد و جراح متخصص فدراسیون کشتی گفت: «حسن یزدانى ۴ تا ۵ بار کتف دست راستش در حین مسابقه از جا در رفت که با حضور پزشک جا افتاد. یک خطاى بد و فشار نادرست روى کتف حسن در اول مسابقه توسط حریفش باعث در رفتگى کتف راست یزدانى شد.»

وی افزود: «فکر می‌کنم براى کتف جراحى شده حسن در کشتى فینال برنامه داشتند. من به عنوان یک جراح در کنار تشک مى‌دیدم که روى دست راست و عمل شده حسن فشار مضاعف و غیراصولى مى‌آورد و برنامه دارد تا او را از کار بیندازد. براى یک ورزشکار یک بار هم کتف دست در برود، باید به بیمارستان منتقل شود اما حسن پنج بار کتفش در آمد و آن را جا انداختند؛ آن هم در شش دقیقه زمان که با غیرت درد کشنده آن را تحمل مى‌کرد تا شاید بتواند نتیجه مسابقه را عوض کند.»

 حسن یزدانی در گام آخر المپیک پاریس با کتف آسیب دیده‌اش نمی‌توانست همه توانایی خود را نشان بدهد و در نهایت مغلوب حریف بلغاری خود شد و بار دیگر به نقره المپیک رسید.