تاریخ : Thu 08 Aug 2024 - 11:37
کد خبر : 193877
سرویس خبری : ورزش

حسینی شانس کسب دستکش طلایی دارد

شنیده‌های خبرنگار «فرهیختگان»؛

حسینی شانس کسب دستکش طلایی دارد

مراسم انتخاب بهترین‌های سال فوتبال ایران درحالی یکشنبه‌شب آینده در برج میلاد و بعد از چند سال وقفه برگزار می‌شود که ابتدا قرار بود این مراسم شب گذشته برگزار شود اما به‌خاطر پخش زنده رقابت‌های المپیک، این مراسم به یکشنبه آینده موکول شد.

فرهیختگان: مراسم انتخاب بهترین‌های سال فوتبال ایران درحالی یکشنبه‌شب آینده در برج میلاد و بعد از چند سال وقفه برگزار می‌شود که ابتدا قرار بود این مراسم شب گذشته برگزار شود اما به‌خاطر پخش زنده رقابت‌های المپیک پاریس و نداشتن تایم خالی در کنداکتور، این مراسم به یکشنبه آینده موکول شد. در این خصوص شنیده می‌شد اردوی پرسپولیس در ترکیه این اتفاق را به تاخیر انداخته اما از آنجایی که درویش در تهران است درصورتی‌که تلویزیون اوکی می‌داد، مدیرعامل سرخ‌ها به نمایندگی از پرسپولیس در این مراسم شرکت می‌کرد.

نکته جالب اینکه در این مراسم علاوه‌بر غیبت شهریار مغانلو بهترین گلزن فصل گذشته رقابت‌ها برای گرفتن کفش طلا به‌خاطر انتقال به امارات؛ محمدجواد حسین‌نژاد نیز که به‌تازگی راهی فوتبال باشگاهی روسیه شده است در این مراسم غایب خواهد بود. شنیده‌های خبرنگار «فرهیختگان» حاکی است که حسین‌نژاد به همراه دو بازیکن دیگر به‌عنوان کاندیداهای پدیده لیگ معرفی شده‌اند که شانس هافبک سابق سپاهان بیشتر از سایرین قلمداد شده است. همچنین برخلاف اخبار منتشرشده سیدحسین حسینی نیز برای کسب دستکش طلایی به همراه دو دروازه‌بان دیگر کاندیدا هستند.