تاریخ : Wed 07 Aug 2024 - 10:53
کد خبر : 193840
سرویس خبری : ورزش

یحیی عطیه‌الله به اردوی پرسپولیس می‌رود؟

جمع مراکشی‌ها جمع شد؛

یحیی عطیه‌الله به اردوی پرسپولیس می‌رود؟

یحیی در صورت نهایی شدن قراردادش با پرسپولیس احتمالا در همین تهران به تمرینات پرسپولیس ملحق می‌شود؛ از این جهت که سرخپوشان قرار است روز جمعه راهی تهران شوند. 

فرهیختگان: باشگاه پرسپولیس تقریبا یک ماهی است که درگیر جذب یحیی عطیه‌الله است. بازیکنی که ابتدا واسطه‌ها در تلاش بودند او را با مبلغ دو میلیون دلار به پرسپولیس بیاورند و این مبلغ هفته به هفته کاهش پیدا کرد تا به 650 هزار دلار در مجموع رضایتنامه و دستمزد او برسد.

اما تازه‌ترین خبر در این انتقال این بوده که مسئولان پرسپولیس از طریق ایجنت دیگری برای جذب یحیی اقدام و با باشگاه سوچی روسیه وارد مذاکره شدند و به توافقات اولیه دست یافتند؛ هر‌چند در این انتقال شاهد جدال برخی ایجنت‌ها بودیم تا به شکلی خودشان واسطه این انتقال باشند؛ مساله‌ای که بیشترین نقش را در طولانی شدن این جابه‌جایی داشت.

به هر جهت باشگاه پرسپولیس تا عصر دیروز در آستانه جذب یحیی با مبلغ تقریبا 750 هزار دلار بود. 250 هزار بابت رضایتنامه قرضی او و 500 هزار دلار هم دستمزد خود یحیی است. برخلاف آنچه عنوان شده رفتن بادامکی به ترکیه برای بستن قرارداد یحیی نبوده، بلکه عقد قرارداد با او از طریق ایمیل انجام خواهد شد و کارهای نهایی آن نیز به تهران موکول می‌شود.

با این شرایط یحیی در صورت نهایی شدن قراردادش با پرسپولیس احتمالا در همین تهران به تمرینات پرسپولیس ملحق می‌شود؛ از این جهت که سرخپوشان قرار است روز جمعه راهی تهران شوند. 

متن کامل گزارش حمیدرضا اسکندری، خبرنگار گروه ورزش را در روزنامه فرهیختگان بخوانید.