تاریخ : Tue 06 Aug 2024 - 19:09
کد خبر : 193824
سرویس خبری : جهان شهر

ترس؛ کلیدواژه این روزهای زندگی صهیونیست‌ها

اسرائیلی‌ها از ترس انتقام ایران، مضطرب هستند؛

ترس؛ کلیدواژه این روزهای زندگی صهیونیست‌ها

به دنبال ترور به دنبال ترور اسماعیل هنیه، ترس صهیونیست‌ها نسبت به حملات محور مقاومت در پاسخ به ترورهای اخیر رژیم صهیونیستی تشدید شده است.

مائده زمان‌فشمی، خبرنگار: خبرهایی که از سرزمین های اشغالی به گوش می رسد، بیان کننده ترس و وحشت صهیونیست ها از پاسخ ایران به ترور اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی حماس در تهران است.
تایمز اسرائیل از پخش تلفن ماهواره ای بین مقامات صهیونیست گفته و ویدئوهای منتشر شده در خبرگزاری ها هم نشان می دهد که صهیونیست ها در فرودگاه ها ازدحام کرده اند تا از سرزمین های اشغالی خارج شوند.
تلفن های ماهواره ای به دلیل نگرانی از قطع خطوط مخابراتی در جریان حمله ایران به سرزمین های اشغالی بین مقامات تقسیم شده است. به مقامات گفته‌اند که در مجامع عمومی حاضر نشوند و از دیپلمات های صهیونیست در کشورهای دیگر خواسته شده که هویت اسرائیلی خودشان را پنهان نگه دارند.
بلومبرگ با انتشار گزارشی خبر از سقوط افت بازارهای اسرائیل داده است. شاخص سهام اسرائیل تا 3.1 درصد کاهش یافت و به کمترین میزان از فوریه تا کنون معامله شد که بزرگترین ضرر هفتگی از اکتبر گذشته تاکنون است. شیکل در برابر دلار تا 1 درصد کاهش یافته تا تقریبا به پایین‌ترین حد در 9 ماه گذشته معامله شود.
به شهرک نشینان گفته شده که برای رفتن به پناهگاه های ضدبمب آماده باشند. در نامه‌ای که به شهرک نشینان داده شده گفته‌اند در صورت حمله هوایی تنها 90 ثانیه فرصت دارند به پناهگاه ها برسند و باید برای حداقل سه روز غذا و آب با خودشان به این مکان ها ببرند.
علاوه بر مسائل گفته شده، فاننشال تایمز گزارش داده که از زمان حمله حزب الله لبنان به شمال سرزمین های اشغالی، بزرگترین فرار شهرک نشینان در 70 سال گذشته رقم خورده است. 
سوپرمارکت‌ها در سرزمین های اشغالی از افزایش فروش کالا‌های اساسی و غذا‌های کنسروی خبر داده‌اند و ترس بیشتر از گذشته بین شهرک نشینان و مقمات صهیونیستی به چشم می‌خورد.