تاریخ : Tue 06 Aug 2024 - 15:46
کد خبر : 193817
سرویس خبری : ورزش

ما سپاهانیم و چیزی از رقبا کم نداریم

پیام نیازمند در گفت‌وگو با «فرهیختگان»:

ما سپاهانیم و چیزی از رقبا کم نداریم

پیام نیازمند درمورد بازی امروز سپاهان با الشباب در گفت‌وگو با «فرهیختگان» بیان کرد:هیچ‌یک از بازی‌های بین‌المللی ساده نیست. درواقع تمامی مسابقات در این سطح سخت هستند ولی ما هم سپاهان هستیم و می‌خواهیم با دست پر از میدان خارج شویم.

محمدرضا حاجی عبدالرزاق، خبرنگار گروه ورزش: تیم فوتبال سپاهان امشب از مرحله اول پلی‌آف لیگ قهرمانان الیت (نخبگان) درحالی به مصاف شباب الاهلی امارات خواهد رفت که هر 3 مدافع ثابت این تیم یعنی هادی محمدی، سیاوش یزدانی و محمد دانشگر به‌خاطر محرومیت انضباطی از این مصاف حساس بازمانده تا کار دروازه‌بان با تجربه این تیم یعنی پیام نیازمند سخت‌تر از هر زمان دیگری باشد. درواقع سپاهان برای این دیدار تیمی بی‌دفاع است اما شاید همه امیدواری این تیم و هوادارانش به میزبانی از تیم اماراتی در اصفهان معطوف شده و درحالی‌که شاگردان مورایس پیش از این نشان داده‌اند در خانه تیمی بی‌رحم هستند؛ این نکته می‌تواند در غیبت 3 مهره تاثیرگذار سپاهانی‌ها، امری امیدوار‌کننده به شمار برود. نکته قابل توجه اینکه درحالی برای این دیدار سپاهانی‌ها از داشتن 3 مهره اصلی خط دفاعی خود محروم هستند که در سوی دیگر شباب الاهلی با به خدمت گرفتن سردار آزمون در فاز هجومی خود را تقویت کرده و چه بسا تقابل سردار و سپاهان در این دیدار حساس بتواند معادلات این مسابقه را در پایان این بازی رقم بزند. درباره این دیدار و اتفاقات اخیر ازجمله برگزاری اردوی تیم اصفهانی در ترکیه و آخرین شرایط سپاهان دقایقی با پیام نیازمند هم‌صحبت شدیم که متن گفت‌وگوی وی با «فرهیختگان» را در ادامه می‌خوانید.

صحبت را از دیدار با شباب الاهلی آغاز کنیم. چقدر به این مصاف و برتری مقابل تیم اماراتی و صعود به مرحله بعدی پلی‌آف امیدوار هستید؟

همه تلاش بازیکنان سپاهان برای عملکرد مناسب در دیدار مقابل شباب الاهلی امارات است. ما می‌خواهیم در این مسابقه موفق شویم و به دیدار با الغرافه برسیم اما تجربه من از میادین بین‌المللی در رقابت‌های ملی و باشگاهی به این امر ختم می‌شود که هیچ‌یک از بازی‌های بین‌المللی ساده نیست. درواقع تمامی مسابقات در این سطح سخت هستند ولی ما هم سپاهان هستیم و می‌خواهیم با دست پر از میدان خارج شویم.

پس شرایط را برای برتری مقابل تیم اماراتی مهیا می‌بینید، به‌خصوص اینکه در خانه از این تیم میزبانی کرده و هواداران را در کنار خود می‌بینید؟

در هر صورت ما شرایط خوبی داریم و تلاش شبانه‌روزی ما در روزهای گذشته و همچنین اردوی آماده‌‌سازی به‌منظور ارتقای وضعیت تیم بوده و مطمئن باشید برای کسب موفقیت در این مسابقه همه تلاش خود را به کار می‌بندیم.

در اردوی ترکیه چقدر به آمادگی لازم و مطلوب برای این دیدار رسیده‌اید؟

در فصل گذشته آخرین تیمی بودیم که به کار خود پایان دادیم و به همین دلیل هم تا حدی کار را دیر آغاز کردیم تا فاصله لازم برای ریکاوری در بین دو فصل وجود داشته باشد. به هر حال سپاهان برای آمادگی این مسابقه اردوی پرفشاری را در ترکیه پشت‌ سر گذاشت و تلاش کرد که به آمادگی مناسب برای این بازی برسد. حالا هم به صورت کامل برای این دیدار آماده هستیم!

درحالی به رقابت‌های سخت در عرصه‌های بین‌المللی اشاره کردید که خود سپاهان در قاره کهن یک قطب فوتبال به شمار می‌رود.

درست است و ما هم چیزی از رقبا کم نداریم اما به هر حال حریفان ما در ماه‌‌‌های گذشته به‌شدت مشغول یارگیری بودند و خود را تقویت کردند. بنابراین مطمئنا آنها هم مثل ما همه سعی و تلاش خود را به کار می‌‌گیرند تا بهترین عملکرد را از خود نشان دهند.

درباره تقابل با سردار آزمون چه صحبتی دارید؟

سردار همبازی خوب من در تیم ملی است و قرار است بعد از سال‌ها در مقابل تیم سابق خود قرار بگیرد. برای او آرزوی موفقیت می‌کنم.

در غیاب 3 مدافع اصلی، کارتان به مشکل نمی‌خورد؟

3 بازیکن خوب خود را نداریم اما در عوض، ساختار دفاعی خوبی داریم. در هر صورت کار دشواری درپیش داریم اما امیدواریم با حمایت هواداران، با موفقیت از زمین خارج شویم.

حرف پایانی...

هواداران همیشه بزرگ‌ترین دلگرمی و ‌انگیزه ما هستند و خودشان هم به خوبی می‌‌دانند چه بخش مهمی از باشگاه را تشکیل می‌دهند. ما همیشه بیشترین تلاش و ‌انگیزه ‌‌مان برای خوشحال کردن هواداران است. امیدوارم با موفقیت در این بازی زمینه خوشحالی آنها را فراهم کنیم.