تاریخ : Sat 03 Aug 2024 - 17:48
کد خبر : 193710
سرویس خبری : ورزش

بدلکاری تام کروز در اختتامیه المپیک

در آخرین روز المپیک پاریس اجرا خواهد شد؛

بدلکاری تام کروز در اختتامیه المپیک

کروز ستاره هالیوودی قرار است در مراسم اختتامیه المپیک 2024 شرکت و به عنوان بخشی از پخش تلویزیونیاین مراسم از پشت بام ورزشگاه ملی فرانسه به پائین سقوط کند.

در مراسم اختتامیه المپیک پاریس که در تاریخ ۱۱ آگوست برگزار می‌شود، تام کروز ستاره فیلم‌های اکشن هالیوودی از طریق یک ویدئوی از پیش ضبط شده در پاریس و لس‌انجلس (میزبان المپیک ۲۰۲۸) حضور خواهد داشت.

تام کروز ۶۲ ساله سینما قرار است به عنوان بخشی از پخش تلویزیونی مراسم اختتامیه از پشت بام ورزشگاه ملی فرانسه (استاددو فرانس) به پائین سقوط کند. بر اساس گزارش‌ گاردین، پخش زنده مراسم اختتامیه پس از آن به فیلم‌های از پیش ضبط‌شده از تام کروز در خیابان‌های پاریس با موتور سیکلت و سپس در هواپیمای به سوی کالیفرنیا ادامه می‌یابد، در حالی که او همواره پرچم المپیک را در دست گرفته و در انتها نیز به تپه معروف هالیوود می‌رسد.

کروز از آغاز سال جدید مشغول فیلمبرداری قسمت جدید فیلم «ماموریت غیرممکن» در لندن و پاریس بوده است. گفته می‌شود که خود این بازیگر به کمیته بین‌المللی المپیک، پیشنهاد ساخت این ویدئوها را داده است. تام کروز پیش از این در سال ۲۰۰۴ نیز در حمل مشعل المپیک آتن حضور یافته بود.