تاریخ : Fri 02 Aug 2024 - 10:26
کد خبر : 193659
سرویس خبری : ورزش

میزبانی استقلال در مشهد منتفی است؟

با وجود درخواست از سازمان لیگ؛

میزبانی استقلال در مشهد منتفی است؟

پیگیری‌های خبرنگار «فرهیختگان» از برخی از مدیران حاکی از آن است که همانند گذشته مسئولان ذی‌ربط در ارتباط با ورزشگاه امام رضای مشهد و همچنین شورای تامین این شهر، مجوز برگزاری مسابقات تیم‌های پرطرفدار در این ورزشگاه را صادر نخواهند کرد. 

فرهیختگان: باشگاه استقلال قصد دارد بازی‌های خانگی خود را در مشهد برگزار کند. با توجه به بازسازی ورزشگاه آزادی مقرر شده بود تا دو باشگاه استقلال و پرسپولیس بازی‌‌های خانگی خود را در این فصل در ورزشگاه تختی تهران برگزار کنند اما این‌طور به نظر می‌رسد که باشگاه استقلال خواستار آن است تا بازی‌های این تیم در شهر مشهد برگزار شود و حتی در این خصوص نیز قرار است نامه‌ای هم به سازمان لیگ ارائه شود.

در همین راستا روز گذشته نماینده باشگاه استقلال در گفت‌وگوی حضوری با امیرحسین روشنک، مسئول برگزاری مسابقات سازمان لیگ به وی اعلام کرد آبی‌پوشان تمایل دارند تا بازی‌های خود را به جای تختی، در مشهد برگزار کنند. البته سازمان لیگ به باشگاه استقلال اعلام کرده باید درخواست خود را به صورت کتبی ارسال کند تا نتیجه نهایی در این خصوص اعلام شود.

به نظر می‌رسد دلایلی ازجمله آماده نبودن ورزشگاه تختی در ابعاد مختلف و بی‌کیفیت بودن چمن آن به همراه مطالبه 17.5 میلیاردی فدراسیون از هرکدام از تیم‌های استقلال و پرسپولیس باعث شده تا استقلالی‌ها این تصمیم را بگیرند. این درحالی است که پیگیری‌های خبرنگار «فرهیختگان» از برخی از مدیران حاکی از آن است که همانند گذشته مسئولان ذی‌ربط در ارتباط با ورزشگاه امام رضای مشهد و همچنین شورای تامین این شهر، مجوز برگزاری مسابقات تیم‌های پرطرفدار در این ورزشگاه را صادر نخواهند کرد.