تاریخ : Thu 01 Aug 2024 - 13:11
کد خبر : 193635
سرویس خبری : ورزش

جریمه ۳۰۰ هزار دلاری در انتظار پرسپولیس

رای فیفا در پرونده پریرا صادر می‌شود؛

جریمه ۳۰۰ هزار دلاری در انتظار پرسپولیس

پریرا و ایجنتش با باشگاه پرسپولیس توافق کردند که این بازیکن در اولین فرصت طلب 150 هزار دلاری‌اش را گرفته و قید قرارداد سال بعدش که رقم آن 750 هزار دلار بود را بزند. خسارت این توافق هم 150 هزار دلار لحاظ شده است.

فرهیختگان: باشگاه پرسپولیس در تسویه‌حساب با لیاندرو پریرا کوتاهی کرد تا در آینده‌ای نزدیک مجبور شود مبلغ سنگینی را به این بازیکن بپردازد. مهاجم برزیلی با قرارداد یک سال و نیمه به پرسپولیس آمد و در حالی از این تیم جدا شد که یک فصل دیگر از قراردادش باقی مانده بود و 150 هزار دلار نیز از مبلغ قرارداد نیم‌فصلش که 360 هزار دلار بود را نیز دریافت نکرده بود.

پریرا و ایجنتش با باشگاه پرسپولیس توافق کردند که این بازیکن در اولین فرصت طلب 150 هزار دلاری‌اش را گرفته و قید قرارداد سال بعدش که رقم آن 750 هزار دلار بود را بزند. خسارت این توافق هم 150 هزار دلار لحاظ شد که چون  پرسپولیس باقی‌مانده طلب پریرا را پرداخت نکرد او ضمن شکایت به فیفا خواهان 150 هزار دلار خسارتش نیز شد. پرونده‌ای که در فیفا در جریان است و رای آن به زودی  صادر خواهد شد.

طبق این رای به احتمال خیلی زیاد باشگاه پرسپولیس به پرداخت 300 هزار دلار همراه با جریمه دیرکرد آن نیز محکوم می‌شود و در صورت عدم پرداخت در زمان تعیین‌شده پنجره نقل و انتقالاتی‌اش بسته می‌شود.