تاریخ : Mon 29 Jul 2024 - 18:37
کد خبر : 193519
سرویس خبری : فرهنگ و هنر

محسن چاوشی ۴۵ ساله شد

سلبریتی مُصلح؛

محسن چاوشی ۴۵ ساله شد

محسن چاوشی امروز چهل و پنج ساله شد، خواننده‌ای که به جز موسیقی و ساخت آهنگ، دغدغه‌های دیگری هم دارد که باعث شد تا از مردم جدا نشود.

فرهیختگان آنلاین: امروز تولد ۴۵ سالگی سلبریتی و خواننده‌ای است که مفهوم سلبریتی را در ذهن‌ها تغییر داد، او می‌تواند نمونه‌ای باشد برای همه هنرمندان و سلبریتی‌ها و حتی مسئولان که بدانند می‌توان حرف زد و عمل کرد.

به‌جز موسیقی و ساخت آهنگ و ملودی، دغدغه‌های دیگر هم دارد، دغدغه‌هایی که در این سال‌ها باعث شده تا از مردم جدا نشود و جدا نماند. 
وطن‌دار، روضه‌خون، صدای آزادی و چندین عنوان دیگر، محسن چاوشی را از دیگر خوانندگان جدا کرده و کنار مردم قرار می‌دهد. صدای زندانیان و محرومین شد وقتی تقدیر کردند و اسمش به‌عنوان ناجی از زبان همه شنیده شد در صفحه توئیترش نوشت: «برای مردم ایران و همه دغدغه‌هایش می‌خوانم و تا ابد صدای محرومان و همین مردم خواهم ماند.» 

خوزستان درگیر بی‌آبی و گردوغبار شد، اما باز چاوشی از کنارش به‌سادگی عبور نکرد، متن بلندبالایی نوشت و گفت: «اگر مسئولِ دلسوزی هست که صدای ما را بشنود، از او می‌خواهم که به داد خوزستان برسد. لطفا نگذارید زخمی بیش از این بر تن این سرزمین بنشیند. ما نیازمند تصمیمات درست، عاقلانه و فوری هستیم و از وعده، رنج و فراموش شدن‌ها خسته‌ایم…»