تاریخ : Sun 28 Jul 2024 - 17:31
کد خبر : 193476
سرویس خبری : ورزش

۱ + ۳ گزینه برای تصدی کرسی وزارت ورزش و جوانان

معاونان سابق در راه سئول؛

۱ + ۳ گزینه برای تصدی کرسی وزارت ورزش و جوانان

طبق شنیده‌های «فرهیختگان»، معاونان سابق وزیر اسبق وزیر ورزش و جوانان، درحال رقابت جدی برای تصدی کرسی کابینه دولت چهاردهم هستند.

فرهیختگان آنلاین: اخبار حاصله از شورای راهبری دولت چهاردهم و کارگروه تعیین وزیر ورزش و جوانان حاکی از رقابت جدی معاونان سابق وزیر اسبق وزیر ورزش و جوانان برای تصدی ورزشی‌ترین کرسی کابینه دولت مسعود پزشکیان هستند؛ معاونانی که هر کدام از بخت متفاوت و ارتباطات خاصی برای پیروزی در این کارزار برخوردارند.

به‌جز رئیس سابق کمیته ملی المپیک که سابقه سرپرستی وزارت ورزش و جوانان را هم مدتی برعهده داشت و هم‌اکنون مسئول کارگروه ورزشی هم هست، ۳ نفر از معاونان سابق وزارت ورزش و جوانان در زمان صدارت مسعود سلطانی‌فر که خود در زمره مشاوران رئیس‌جمهور بوده، به گزینه‌های اصلی تصدی جانشینی کیومرث هاشمی تبدیل شده‌اند.

مهدی علی‌نژاد (معاون سابق ورزش قهرمانی و حرفه‌ای)، سیدمحمدمهدی تندگویان (معاون سابق امور جوانان) و سیدعلی آقازاده (معاون سابق مالی و منابع)؛ نفراتی هستند که گوی سبقت را از بقیه اسامی ربوده‌اند و در صورت موافقت صالحی‌امیری و اگر شخص او از کاندیداتوری برای تصدی وزارت ورزش و جوانان کنار برود، به رئیس‌جمهور معرفی خواهند شد.