تاریخ : Sat 27 Jul 2024 - 20:13
کد خبر : 193423
سرویس خبری : فرهنگ و هنر

روایت اختلاس در تلویزیون

نگاهی به دستاوردهای اجتماعی و اقتصادی نظام؛

روایت اختلاس در تلویزیون

مستند «سرطان اجتماع» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی محسن اسلام زاده از شنبه ۶ مرداد هر شب ساعت ۲۰ روی آنتن شبکه مستند می‌رود.

مجموعه مستند سرطان اجتماعی از امشب ششم مرداد تا چهارشنبه ۱۷ مرداد هر شب ساعت ۲۰ از طریق شبکه مستند سیما پخش می‌شود. این مستند قرار است به بررسی بحران‌های اجتماعی-اقتصادی که جمهوری اسلامی موفق به حل آن‌ها شده بپردازد.

مجموعه «سرطان اجتماعی» با هدف شناسایی تنگناهای اقتصادی، به سراغ گلوگاه‌های مفاسد اقتصادی می‌رود. این مستند بنا دارد با مروری بر پرونده‌های مجرمانه اقتصادی، روند اختلال در سیستم را از مرحله شکل‌گیری معضلات تا خروجی، همراه با انواع نابسامانی‌های اقتصادی در زندگی مردم به نمایش درآورد.

این مجموعه در حوزه‌های خصوصی‌سازی، نظام سلامت، قوانین شهرداری، زمین، گمرگ، سوخت و … به بررسی پرونده‌های واقعی می‌پردازد تا از طریق مرور جرائم به شکلی جزئی‌تر، به اتفاقات رخ داده در نظام اقتصادی کشور توجه شود. این مجموعه در هر قسمت ضمن بررسی پرونده‌های واقعی، به ردیابی فرآیند معیوب رخ داده با حضور کارشناسان و ارائه راهکار خواهد پرداخت.

مجموعه مستند «سرطان اجتماعی» در ۱۰ قسمت توسط موسسه فرهنگی هنری اندیشه شهید آوینی با مشارکت شبکه مستند سیما و مرکز هنری رسانه‌ای نهضت تولید و قرار است از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۲۰ روی آنتن برود.

کارگردان مستند «سرطان اجتماعی» محسن اسلام‌زاده است و نویسندگی آن را یاسر قدسی و محمود عزیزی‌ برعهده دارند.