تاریخ : Sat 27 Jul 2024 - 12:13
کد خبر : 193399
سرویس خبری : ارز دیجیتال

سلبریتی‌های هالیوودی از «سکه» افتادند!

هومن جعفری؛ دبیر سرویس ارز دیجیتال:

سلبریتی‌های هالیوودی از «سکه» افتادند!

میم کوین های افراد مشهور در بلاکچین سولانا در ماههای اخیر به سرعت منتشر شده و در چرخه خرید و فروش قرار گرفته داده ها نشان می دهد که سرمایه گذاران به سختی بازدهی قابل توجهی را مشاهده می کنند.

هومن جعفری؛ دبیر سرویس ارز دیجیتال: میم‌کوین‌ها یک بازی با فرهنگ عامه هستند که تصاویر خنده دار و مضامین رسانه های اجتماعی را با توکنومیک غیرمتمرکز ترکیب می کند تا ارزهای رمزپایه مبتنی بر تبلیغات منتشر کند. افراد مشهوری مانند اندرو تیت، کیتلین جنر، دیویدو، ایگی آزالیا، جیسون درولو و فیفتی  سنت در متای میم های مشهور قرار گرفتند اما انگار شهرت آنها در دنیای واقعی، تضمینی برای موفقیت در دنیای وب3 نیست!

یکی از اعضای تیم تبادل مشتری گفت که میمی کوین هایی که توسط افراد مشهور حمایت می‌شوند، به طور متوسط 94 درصد کاهش ارزش داشته‌اند. نیمی از سکه ها در عرض 30 روز پس از عرضه، 99 درصد از بالاترین سطح خود کاهش یافته اند. توکن‌های تیت، جنر و آزالیا با کاهش بین ۷۰ تا ۸۰ درصد عملکرد بهتری داشته‌اند که نشان می دهد اوضاع چقدر بد است!

ممکوین ها طبیعتاً بسیار فرار هستند، حتی برای ارزهای دیجیتال. امکان چهار برابر شدن قیمت در عرض چند ساعت و سقوط به زیر سطوح فهرست، بر خطر مرتبط با این توکن ها تأکید می کند. این وسط فقط یک عده سود می کنند. عرضه کنندگان اولیه!
مطالعات نشان می دهد یک لایه دیگر برای الگوی کاهش پیوسته وجود دارد که در در میم کوین های اشاره شده مشاهده شد. داده‌ها نشان می‌دهد که شبکه‌ای از کیف پول‌های داخلی بخش‌های عظیمی از عرضه را کنترل می‌کنند. عرضه کنندگان اولیه  می توانند هرکسی باشند، از خود افراد مشهور گرفته تا اعضای تیم و توسعه دهندگانی که روی پروژه کار می کنند. هر کسی در پشت صحنه با اطلاعات قبلی از پرتاب یک عرضه کننده اولیه بالقوه است که سود بیشتر را می‌برد.