تاریخ : Thu 25 Jul 2024 - 11:40
کد خبر : 193322
سرویس خبری : ورزش

پرسپولیس همچنان مهاجم می‌خواهد

بازگشت سرلک و عمری در شهریورماه؛

پرسپولیس همچنان مهاجم می‌خواهد

سرمربی اسپانیایی پرسپولیس از مسئولان باشگاهش خواسته بعد از نهایی جذب یک مدافع چپ و یک دروازه‌بان تمرکز خود را روی جذب مهاجم قرار دهند.

فرهیختگان: شاگردان خوان‌ گاریدو این روزها سخت درحال تمرین هستند تا برای شروع لیگ آماده شوند. برنامه لیگ نشان می‌دهد سرخپوشان از همان ابتدای مسابقات باید در بهترین شرایط خود باشند و بعد از انجام سه بازی و فیفادی نیز این تیم باید وارد مسابقات لیگ نخبگان شود. این یعنی اینکه پرسپولیس باید خیلی زودتر از اینها تمریناتش را شروع و تیمش را تکمیل می‌کرد.

سرمربی اسپانیایی پرسپولیس تفکرات هجومی در ذهن دارد و می‌خواهد تیمش به روش‌های مختلف روی دروازه حریفان فشار آورده و به‌نوعی یکنواخت بازی نکند. در همین راستا او غیر از اینکه روی کناره‌ها مخصوصا دو مدافع کناری خیلی تاکید دارد که بازیکنان با کیفیت در تیمش بازی کنند در خط حمله هم مهاجمی را می‌خواهد که توانایی بالایی در امر گلزنی با روش‌های مختلف داشته و در عین حال تکنیکی و جنگنده باشد. درست مثل اوسمار که چنین بازیکنی را برای تیمش در خط حمله می‌خواست. به نظر می‌آید گاریدو در بین مهاجمانی که در اختیار دارد این توانایی را نمی‌بینید یا حداقل یک نفر آنها به بازیکنی که او می‌خواهد نزدیک هستند.

سرمربی اسپانیایی از مسئولان باشگاهش خواسته بعد از نهایی جذب یک مدافع چپ و یک دروازه‌بان تمرکز خود را روی جذب مهاجم قرار دهند. گویا خود گاریدو مهاجمی برای تقویت خط حمله تیمش مدنظر دارد و به‌زودی نام او را به باشگاه معرفی خواهد کرد. ناگفته نماند که مسئولان باشگاه پرسپولیس همچنان اعتقاد دارند باید سقف قرارداد را رعایت کرده و از این رو نباید خیلی خریدهای گران‌قیمتی داشته باشند. 

پرسپولیس در نیم فصل گذشته مجبور شد دو بازیکن خوب خود محمد عمری و میلاد سرلک را به ملوان بفرستد تا دوران خدمت سربازی خود را سپری کنند. هر دو بازیکن تمایل چندانی برای ماندن در انزلی ندارند و به این خاطر برای کسر خدمت خود اقدام کردند. به گفته یکی از مسئولان باشگاه پرسپولیس هر دو بازیکن به آنها اعلام کرده‌اند که تا اوایل شهریورماه موفق به نهایی کردن کارهای خدمت خود خواهند شد و از آن موقع به بعد می‌توانند در تمرینات پرسپولیس حاضر شوند.

هرچند شاید این اتفاق تا پایان مرداد ماه هم رخ دهد. باشگاه پرسپولیس لیست بزرگسالان خود را به شکلی تکمیل خواهد کرد که جا برای اضافه شدن این دو بازیکن به جمع سرخپوشان باشد. در این بین عمری انتظار دارد بعد از بازگشت به پرسپولیس قرارداد مالی‌اش اصلاح شود و باید دید رضا درویش این کار را خواهد کرد یا نه. طرفین در نیم‌فصل بر سر این قضیه و اقدام عمری برای رفتن به خدمت سربازی شدیدا به مشکل برخوردند. 

متن کامل گزارش حمیدرضا اسکندری، خبرنگار گروه ورزش را در روزنامه بخوانید.