تاریخ : Wed 24 Jul 2024 - 10:51
کد خبر : 193283
سرویس خبری : ورزش

از لیست پرسپولیس چه خبر؟

جدایی چند بازیکن تا قبل از شروع فصل؛

از لیست پرسپولیس چه خبر؟

اگر قرار باشد سهمیه باشگاه پرسپولیس کسر نشود این احتمال وجود دارد که گاریدو بخواهد یک بازیکن تهاجمی که قابلیت بازی در پست هافبک و حمله را داشته باشد به لیست تیمش اضافه کند. 

فرهیختگان: نقل و انتقالات همچنان برای پرسپولیس روزهای حساسش را سپری می‌کند و این تیم قرار است نهایتا تا پایان این هفته لیست نفرات خود را تکمیل کند. طبق اعلام رضا درویش خرید‌های جدید پرسپولیس فعلا قرار است در پست دفاع چپ و دروازه‌بان باشند و برای هر دو پست نیز گزینه خارجی در نظر گرفته شده است.

البته باشگاه پرسپولیس تلاش زیادی کرد تا بتواند محمدرضا اخباری را از گل‌گهر به خدمت بگیرد اما مخالفت مهدی تارتار با جدایی این دروازه‌بان باعث شد این باشگاه ناچارا به سراغ گلر خارجی برود. با جذب دو بازیکن خارجی و در صورت تمدید قرارداد گئورگی گولسیانی تعداد خارجی‌های این تیم به عدد 5 خواهد رسید. اگر قرار باشد سهمیه باشگاه پرسپولیس کسر نشود این احتمال وجود دارد که گاریدو بخواهد یک بازیکن تهاجمی که قابلیت بازی در پست هافبک و حمله را داشته باشد به لیست تیمش اضافه کند. 

لیست بزرگسالان پرسپولیس را در حال حاضر مهرشاد اسدی، احمد گوهری، مرتضی پورعلی‌گنجی، محمدحسین کنعانی، محمدمهدی احمدی، سینا اسدبیگی، مسعود ریگی، امید عالیشاه، سعید صادقی، اوستون ارونوف، محمد خدا بنده‌لو، مهدی عبدی، فرشاد فرجی، سروش رفیعی، ایوبالعملود، فرشاد احمدزاده و علی علیپور تشکیل می‌دهند.

از این لیست 17نفره بیشتر از دو بازیکن شرایط قرار گرفتن در لیست زیر 25 سال را دارند که البته سقف آن فقط دو نفر است. اگر قرار باشد پرسپولیس یک گلر و یک دفاع چپ خارجی را به همراه گولسیانی به خدمت بگیرد آن وقت لیست بزرگسالان پرسپولیس به 18 نفر خواهد رسید.

این در شرایطی است که مهرشاد اسدی و احمد گوهری هر دو به دنبال جدایی از پرسپولیس هستند. این باشگاه برای پست دروازه امیر‌رضا رفیعی و چند دروازه‌بان جوان دیگر را هم در تمرینات خود دارد که با اضافه شدن گلر خارجی در این پست مشکلی نخواهد داشت. این باشگاه خیلی سعی کرد تا محمدمهدی لطفی را نیز به خدمت گرفته و جایگزین سعید صادقی کند اما این انتقال فعلا منتفی است.

با توجه به اینکه در بین بازیکنان زیر 23 سال پرسپولیس چند وینگر جوان خوب دیده می‌شود، گاریدو با جدایی صادقی مشکلی ندارد اما باشگاه پرسپولیس در صورتی رضایتنامه او را برای باشگاه فولاد یا هر باشگاه دیگری صادر می‌کند که پول خوبی بابت رضایتنامه‌اش صادر کنند. 

متن کامل گزارش حمیدرضا اسکندری، خبرنگار گروه ورزش را در روزنامه فرهیختگان بخوانید.