تاریخ : Mon 22 Jul 2024 - 19:43
کد خبر : 193237
سرویس خبری : جهان شهر

عملیات‌های کوبنده قسام علیه نظامیان صهیونیست

مبارزه علیه صهیونیست‌ها؛

عملیات‌های کوبنده قسام علیه نظامیان صهیونیست

قسام از عملیات‌های کوبنده مبارزانش علیه نظامیان صهیونیست خبر داد.

با وجود گذشت ۲۹۰ روز از آغاز عملیات طوفان الاقصی در هفتم اکتبر سال گذشته میلادی عملیات‌های گروه‌های مقاومت فلسطین به ویژه گردان‌های قسام (شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس) علیه نظامیان و جنگ‌افزارهای ارتش رژیم صهیونیستی در نوار غزه ادامه دارد.

گردان‌های قسام در عملیاتی مشترک با مبارزان جبهه مردمی، نظامیان صهیونیست را در شرق اردوگاه البریج در مرکز نوار غزه با گلوله‌های خمپاره در هم کوبید. گردان‌های قسام فیلمی را از لحظه هدف قراردادن جنگ‌افزارهای متجاوز ارتش رژیم صهیونیستی از سوی مبارزان این گردان‌ها در رفح واقع در جنوب نوار غزه منتشر کرد.

در عملیاتی دیگر نیز مبارزان قسام از فاصله صفر با گروهی از نظامیان اشغالگر در داخل ساختمانی در محله الفرقان در منطقه تل السلطان در غرب رفح درگیر شدند که در این عملیات همه نیروهای دشمن کشته و زخمی شدند.

قسام همچنین اعلام کرد که مبارزان این گردان‌ها قسمتی از یک تونل را در محله تل السلطان در غرب رفح زمانی که نیروهای یگان مهندسی دشمن در حال پمپاژ گاز به داخل آن به منظور منفجر کردن آن بودند، منفجر کردند که در نتیجه انفجاری معکوس اتفاق افتاد و نظامیان اشغالگر کشته و زخمی شدند. و همچینین قسام مقر فرماندهی دشمن صهیونیستی در محور نتساریم را با موشک‌های کوتاه برد ۱۱۴ میلی متری رجوم هدف قرار داده است.

قسام در عملیاتی دیگر نیروهای اشغالگر را در شرق اردوگاه البریج در مرکز نوار غزه با گلوله‌های خمپاره در هم کوبید. مبارزان گردان‌های قسام یک بولدوزر رژیم صهیونیستی از نوع D۹ را هم در محله الفرقان در منطقه تل السلطان در غرب رفح با راکت ضدزره یاسین ۱۰۵ هدف قرار دادند و همچنین آن‌ها یک تانک مرکاوا ۴ ارتش رژیم صهیونیستی را هم در محله الفرقاندر منطقه تل السلطان در رفح با راکت ضدزره یاسین ۱۰۵ هدف قرار دادند.

بر اساس اعلام قسام حمله به این ۴ جنگ‌افزار ارتش رژیم صهیونیستی با استفاده از گلوله‌های «یاسین ۱۰۵» و بمب «شواظ» انجام شده است.