تاریخ : Sun 21 Jul 2024 - 16:50
کد خبر : 193199
سرویس خبری : ورزش

مهری: با سپاهان مذاکره کردم

در گفت‌وگو با «فرهیختگان»:

مهری: با سپاهان مذاکره کردم

سعید مهری در پاسخ به خبرنگار «فرهیختگان» بیان کرد: در ایران فقط با دو تیم سپاهان و تراکتور مذاکره داشته‌ام.

فرهیختگان: سپاهانی‌ها با جذب بازیکنانی مانند آقایی‌پور، لیموچی، حردانی، محبی و حزباوی سعی کرده‌اند تیمی مقتدر را برای حضور در 3 جبهه پیش رو در اختیار مورایس قرار دهند. این در شرایطی است که از اردوی سپاهانی‌ها خبر می‌رسد این باشگاه همچنان برای تقویت و پوشش نقاط ضعف فصل گذشته به بازیکنان بیشتری نیاز دارد که در این بین با جدایی نفراتی مانند امید نورافکن از جمع سپاهانی‌ها زمزمه‌های اضافه شدن بازیکنانی در پست او ازجمله سعید مهری، بازیکن فصل گذشته آپوئل قبرس که همراه با این تیم عنوان قهرمانی لیگ این کشور را به کارنامه افتخاراتش اضافه کرد، به باشگاه اصفهانی شنیده می‌شود. 

 درحالی زمزمه‌های پیوستن مهری به تیم‌های نماینده ایران در آسیا به گوش می‌رسد که در صورت حضور این بازیکن در تیم قبرسی، او در فصل بعدی این شانس را داشت تا همراه با آپوئل در لیگ قهرمانان اروپا به میدان برود؛ چراکه این تیم در فصل بعدی به‌عنوان تنها سهمیه فوتبال قبرس می‌تواند در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا و از مرحله دوم این رقابت‌ها در این لیگ شرکت کند. اما حالا اگر مهری تراکتوری شود در فصل بعدی به جای لیگ قهرمانان اروپا باید در لیگ قهرمانان آسیا بازی کند، اینها در شرایطی هستند که با پیوستن احتمالی این بازیکن به سپاهان، مهری از پلی‌آف لیگ الیت وارد رقابت‌های آسیایی خواهد شد. 

سعید مهری طی روزهای گذشته برخی شایعه‌ها از حضور این بازیکن در برخی تیم‌های مطرح ایرانی دیگر ایرانی نیز خبر می‌دادند اما او در گفت‌وگویی کوتاه با خبرنگار «فرهیختگان» در این خصوص اظهار داشت: «از چند تیم اروپایی پیشنهادهایی دارم اما در ایران فقط با دو تیم سپاهان و تراکتور مذاکره داشته‌ام. وضعیتم بعد از مصدومیتی که داشتم بهتر شده و برای فصل بعدی به‌زودی تصمیم‌گیری خواهم کرد.»

متن کامل گزارش محمدرضا حاجی‌عبدالرزاق، خبرنگار گروه ورزش را در روزنامه فرهیختگان بخوانید.