تاریخ : Sun 21 Jul 2024 - 10:03
کد خبر : 193177
سرویس خبری : ورزش

دلال‌ها چطور بازار نقل‌وانتقالات را به هم می‌زنند؟

به خبرسازی‌های ۲۴ ساعت اخیر درباره میلاد محمدی دقت کنید؛

دلال‌ها چطور بازار نقل‌وانتقالات را به هم می‌زنند؟

خبرسازی‌های اخیز از سوی برخی دلالان صورت‌گرفته تا قیمت میلاد محمدی را برای حضور در پرسپولیس بالاتر ببرند و با انتشار اخبار فیک و غیرواقعی تلاش داشتند مدیران این باشگاه را که بابت از دست دادن برخی ستاره‌ها خود تحت‌فشار هستند، مجبور کنند پیشنهاد بالاتری را برای خرید این مدافع چپ پا و ملی‌پوش ارائه کنند.

فرهیختگان: پرسپولیس با جدایی قریب‌الوقوع عبدالکریم حسن در سمت چپ خط دفاعی خود نیاز به خرید یک بازیکن جدید دارد و در این شرایط گزینه‌های مختلفی را مدنظر دارد. یکی از نفراتی که در چند روز اخیر ناگهان نامش مطرح شد میلاد محمدی است که فصل پیش را در آدانا دمیراسپور ترکیه حضور داشت و حالا پس از اینکه به استقلال لینک شد و حتی گفته می‌شد به‌عنوان بمب نقل و انتقالاتی جدید آبی‌ها به‌زودی از او رونمایی خواهد شد.

در این شرایط اما به‌سرعت این شایعه تکذیب و مشخص شد این خبرسازی‌ها از سوی برخی دلالان صورت‌گرفته تا قیمت این بازیکن را برای حضور در پرسپولیس بالاتر ببرند و با انتشار اخبار فیک و غیرواقعی تلاش داشتند مدیران این باشگاه را که بابت از دست دادن برخی ستاره‌ها خود تحت‌فشار هستند، مجبور کنند پیشنهاد بالاتری را برای خرید این مدافع چپ پا و ملی‌پوش ارائه کنند.

اتفاقاتی که در این دو سه روز رخ داد به‌خوبی نشان می‌دهد چگونه دلالان در فوتبال ایران می‌توانند با فضاسازی و استفاده از کانال‌های هواداری و فشارهایی که هواداران و برخی ادمین‌های فضای مجازی می‌آورند، اهداف خود را پیش‌ببرند.