تاریخ : Sat 20 Jul 2024 - 18:34
کد خبر : 193166
سرویس خبری : سیاست

ضرورت توجه به معیشت مردم و فضای مجازی

درخواست خانواده حاج قاسم از رئیس‌جمهور؛

ضرورت توجه به معیشت مردم و فضای مجازی

خانواده سردار سلیمانی در دیدار با رئیس جمهور منتخب بر ضرورت بهبود معیشت مردم و تسهیل استفادهٔ آحاد جامعه از فضای مجازی با توجه به نقش آن در کسب و کار مردم تاکید کردند.

مسعود پزشکیان، رئیس‌جمهور منتخب ملت ایران، عصر جمعه با حضور در منزل سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، ضمن بزرگداشت یاد و نام ایشان، با خانوادهٔ وی دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این دیدار خانوادهٔ شهید سلیمانی ضمن تشکر از نامه و پیام رئیس‌جمهور منتخب به سیدحسن نصرالله و اسماعیل هنیه و حمایت از محور مقاومت، ادامهٔ مسیر عزت‌آفرین شهید سلیمانی را مطالبهٔ جدی مردم از دولت جدید دانسته و خواستار توجه و حمایت دولت از محور مقاومت و مردم مظلوم فلسطین شدند و بیان داشتند: «ان‌شاءالله شهدا کمک می‌کنند تا در مسیری که راه خدمت به مردم عزیز است، موفق باشید.»

خانواده شهید سلیمانی با اشاره به خدمات ایشان در زمان حیات، بیان داشتند: «شهید سلیمانی تمام عمر خود را برای خدمت به مردم کشورش گذاشت؛ همان‌طور که در وصیت‌نامه‌شان آوردند "جان من و امثال من هزاران بار فدای ملت عزیز و سربلند ایران." ایشان هم‌زمان شخصیتی ملی و امت‌گرا برای جهان اسلام بود و نگاهی فراجناحی داشت و مردم را در دسته‌بندی یا یک طیف خاص قرار نمی‌داد.» 

بهبود معیشت مردم و تسهیل استفاده آحاد جامعه از فضای مجازی با توجه به نقش آن در کسب و کار مردم، از دیگر محورهای مطرح شده توسط خانوادهٔ شهید سلیمانی در این دیدار بود. 

مسعود پزشکیان نیز در این دیدار ضمن ادای احترام به مقام والای شهیدسلیمانی گفت: «راه شهید سلیمانی، راه وحدت و همدلی بود. ایشان نه با کسی دعوا داشت و نه کسی را حذف می‌کرد. در هیچ یک از پیام‌ها و سخنان ایشان بویی از تفرقه وجود نداشت. اما ما راه را رها کرده و با یکدیگر دعوا می‌کنیم. باید با تأسی به راه و مرام شهید سلیمانی، مشکلات کشور را حل کنیم.» 

رئیس‌جمهور منتخب شهید سلیمانی را الگوی مجاهدت و دور کردن حبّ منصب و مقام از خود دانسته و ابراز امیدواری کرد در دولت جدید بتوانند با خدمت صادقانه به مردم، شرمنده لطف ایشان در این مدت نشده و در پیشگاه شهیدان سرافراز باشند.

گفتنی است در پایان این دیدار، خانواده شهید حاج‌قاسم سلیمانی تابلویی از تصویر سید شهیدان مقاومت را به رسم یادبود به رئیس جمهور منتخب ملت تقدیم کردند.