تاریخ : Tue 16 Jul 2024 - 13:28
کد خبر : 193044
سرویس خبری : ورزش

امباپه دربرنابئو؛ رویایی که به حقیقت پیوست

بزرگترین معارفه قرن؛

امباپه دربرنابئو؛ رویایی که به حقیقت پیوست

از پیراهن کیلیان امباپه در رئال مادرید به طور رسمی و با حضور خودش رونمایی شد.

کیلیان امباپه ستاره فرانسوی و سابق تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن که به تازگی پس از پایان قراردادش با این تیم به صورت آزاد به رئال مادرید پیوسته است، یکی از خبرسازترین نقل و انتقالات تاریخ فوتبال را رقم زده و در ادامه ماجراجویی‌اش برای مادریدی‌ها بازی خواهد کرد. او امروز در جمع هواداران رئال مادرید گفت: «رویای من بازی کردن در رئال مادرید بود که این رویا برآورده شد.»

یک مراسم باشکوه با آتش‌بازی، میهمانان ویژه، تصاویری از گل‌های امباپه رئال مادرید معارفه شماره 9 جدید را به رویدادی تبدیل می‌کند که شبیه هیچ رویداد دیگری نیست. معرفی امباپه با حضور 85000 نفر در برنابئو، این مراسم را تبدیل به بزرگترین معارفه قرن می‌کند.

 

کیلیان امباپه قرار است در رئال مادرید پیراهن شماره 9 را بر تن کند. فلورنتینو پرز پیراهن شماره 9 کیلیان امباپه را به دستان او داد و به این ترتیب از لباس امباپه در رئال مادرید رونمایی شد. امباپه حالا دیگر رسما بازیکن رئال مادرید است. او صبح امروز تست های پزشکی رئال مادرید را با موفقیت پشت سر گذاشت و پس از آن قرارداد خود را با مادریدی ها و در حضور فلورنتینو پرز به امضا رساند و حالا هم از پیراهنش در کنار فلورنتینو پرز و در تالار افتخارات رئال مادرید رونمایی شده است.

کیلیان امباپه تا حالا در دوران حرفه ای خود قهرمان رقابت های لیگ قهرمانان اروپا نشده است و به دنبال این است که با رئال مادرید به قهرمانی در این رقابت ها دست پیدا کند و باید دید که به هدف خود می رسد یا خیر. رئال مادرید با 15 قهرمانی پر افتخار ترین باشگاه در لیگ قهرمانان اروپا است.