تاریخ : Fri 12 Jul 2024 - 17:21
کد خبر : 192949
سرویس خبری : ارز دیجیتال

بازگشت مجدد بیت‌کوین در راه است!

پاییز طلایی برای ارزهای دیجیتال؛

بازگشت مجدد بیت‌کوین در راه است!

تحلیلگران وب‌سایت کریپتو کوانت، به بازگشت بیت‌کوین بسیار خوشبین‌ هستند. بررسی‌های آنها یک فرصت منحصربه‌فرد را در بازار بیت‌کوین نشان می‌دهد که تنها یک بار در یک چرخه صعودی ظاهر می‌شود.

به‌نظر می‌رسد طرفداران بیت‌کوین به خط سریع بازگشته‌اند. بازار کریپتو افزایش قابل‌توجهی را تجربه و در 24 ساعت گذشته نزدیک به 4 درصد رشد کرد و به حدود 2.21 تریلیون دلار در روز س‌‌شنبه رسید. بیت‌کوین (BTC) پیشتاز این صعود بود، حتی در شرایطی که عدم‌اطمینان میان‌مدت ارزهای دیجیتال به ترس و بدبینی ادامه داد. با وجود بازگشت موقت قیمت بیت‌کوین، شاخص ترس و طمع بیت‌کوین به 27 درصد کاهش یافت. 
قابل ذکر است قیمت بیت‌کوین در 24 ساعت گذشته بیش از 3 درصد افزایش یافت و در اوایل جلسه اروپا در روز سه‌شنبه حدود 57222 دلار معامله شد. 
تحلیلگران وب‌سایت کریپتو کوانت، به بازگشت بیت‌کوین بسیار خوشبین‌ هستند. بررسی‌های آنها یک فرصت منحصربه‌فرد را در بازار بیت‌کوین نشان می‌دهد که تنها یک بار در یک چرخه صعودی ظاهر می‌شود. سودآوری ماینرها الگوهای مشابهی را نشان می‌دهد که قبل از افزایش قیمت قابل‌توجه در بازارهای صعودی گذشته بود. آیا این می‌تواند نشان‌دهنده پایان دوره اصلاحی فعلی و شروع یک رالی گاو نر (صعود هیجانی قیمت‌ها) باشد؟

شاخص‌های کلیدی برای پایین بودن بازار
کریپتو دان، تحلیلگر بازار رمزارزها به یک شاخص مهم اشاره می‌کند که معمولا برای یافتن کف بازار نزولی استفاده می‌شود. بااین‌حال برای پیش‌بینی پایان دوره‌های اصلاح در بازارهای صعودی نیز مفید است. مناطق دایره قرمز در داده‌ها مواردی را نشان می‌دهند که سودآوری ماینرها در یک چرخه صعودی به‌شدت کاهش یافته و منجر به افزایش قیمت قابل‌توجه در بیت‌کوین می‌شود. در هر دوسال 2016 و 2020، این شاخص به‌طور قابل‌توجهی کاهش یافت و به‌دنبال آن حرکت قدرتمند صعودی بیت‌کوین آغاز شد.
در هر دوسال 2016 و 2020، این شاخص به‌طور قابل‌توجهی کاهش یافت و به‌دنبال آن حرکت‌های صعودی قدرتمند بیت‌کوین آغاز شد. این الگوها در چرخه‌های صعودی قبلی مشاهده شدند که نشان می‌دهد روند مشابهی ممکن است در جریان باشد. 
با نگاهی به چرخه‌های صعودی قبلی، الگوهای مشابهی در سال‌های 2016 و 2020 مشاهده شد. اگرچه تعیین دقیق پایان دوره تعدیل چالش‌برانگیز است، داده‌ها نشان می‌دهد که دور نیست. روند فعلی نشان می‌دهد ممکن است شاهد آغاز یک رالی گاو نر جدید در سه‌ماهه سوم سال 2024 باشیم. 

کاهش کیف پول هلدینگ بیت‌کوین
پلتفرم تحلیلی بلاک‌چین سنتیمنت، اخیرا کاهش تعداد کیف پول‌های بیت‌کوین خالی را نشان داده که اکنون به 54.09 میلیون رسیده است. از 15 ژوئن، کاهش خالص 566 هزار کیف پول وجود داشته است. این وب‌سایت نشان می‌دهد این کاهش یک علامت مثبت برای سرمایه‌گذاران صبور است. کاهش کیف پول عمدتا به‌دلیل انحلال توسط دارندگان بی‌حوصله است که اغلب به آنها «دست ضعیف» می‌گویند. 

132 برابر بازده برای سرمایه‌گذار پیش‌رو
علاوه‌بر این، این وب‌سایت گزارش می‌دهد هر دو شاخص ارزش بازار بیت‌کوین 30 روزه و 365 روزه تا ارزش واقعی (MVRV) در حال حاضر در محدوده منفی هستند. این یک فرصت خرید را نشان می‌دهد، زیرا خریدهای فعلی زمانی انجام می‌شود که سایر معامله‌گران ضرر می‌کنند. 
بااین‌حال، این وب‌سایت بیشتر اشاره می‌کند آخرین‌باری که هر دو نسبت MVRV منفی بودند، سرمایه‌گذارانی که در آن زمان بیت‌کوین را خریداری کردند، بازدهی ۱۳۲ درصدی را تجربه کردند. 
در حال حاضر قیمت بیت‌کوین در 57249 دلار معامله می‌شود که نشان‌دهنده افزایش 0.4 درصدی در 24 ساعت گذشته است.