تاریخ : Thu 11 Jul 2024 - 10:21
کد خبر : 192909
سرویس خبری : ورزش

بیرو از ترابی و اسماعیلی‌فر دلخور است؟

آن‌ها من را هوایی کردند؛

بیرو از ترابی و اسماعیلی‌فر دلخور است؟

بیرانوند در تازه‌ترین اظهارنظر در بین دوستان خود مدعی شده که دو همبازی‌اش چند ماه پیش او را هوایی کردند که با هم راهی یک تیم لیگ برتری متمول شوند. او تاکید داشته به خاطر همین ماجرا بوده که تصمیم به فسخ قرارداد با پرسپولیس را می‌گیرد.

فرهیختگان: علیرضا بیرانوند حتی برای نزدیکانش فردی غیرقابل پیش‌بینی است و در مواقع زیادی تحت تاثیر اتفاقات عکس‌العمل‌های عجیبی از خود نشان می‌دهد. این دروازه‌بان با تجربه در تابستان امسال هم به نوعی اشتباه سال پیش خود را تکرار کرد تا بار دیگر ثابت کند که هیچ‌گاه نباید انتظار کار درست را از وی داشت. در حال حاضر شرایط بیرانوند به شکلی است که نه مسیر همواری برای بازگشت به پرسپولیس دارد و نه به خاطر شکایت این باشگاه می‌تواند با خیال راحت با باشگاهی قرارداد امضا کند.

ضمن اینکه حتی دوستان نزدیک بیرو هم بنا به دلایلی حاضر نیستند برای بازگشت او به جمع سرخپوشان پادرمیانی کنند. اما بیرانوند در تازه‌ترین اظهارنظر در بین دوستان خود مدعی شده که دو همبازی‌اش چند ماه پیش او را هوایی کردند که با هم راهی یک تیم لیگ برتری متمول شوند. او تاکید داشته به خاطر همین ماجرا بوده که تصمیم به فسخ قرارداد با پرسپولیس را می‌گیرد.

گویا این دوستان مشترک در صحبت با یکدیگر به این نتیجه می‌رسند تیم جدید خود را هم می‌توانند قهرمان کنند و با جدایی از پرسپولیس رضا درویش متوجه خواهد شد قهرمانی‌های پرسپولیس به خاطر همت بازیکنانش است نه مدیریت او. در هر صورت بیرو از اینکه در ماجرای پیش آمده دوستانش او را تنها گذاشتند حسابی شاکی است.