تاریخ : Mon 08 Jul 2024 - 10:22
کد خبر : 192821
سرویس خبری : ورزش

موتور پرسپولیس در نقل‌وانتقالات روشن می‌شود؟

سرخ‌ها هفته آینده تمریناتشان را آغاز می‌کنند؛

موتور پرسپولیس در نقل‌وانتقالات روشن می‌شود؟

باشگاه پرسپولیس از روز گذشته وارد فاز جدیدی از نقل و انتقالات شد، از این جهت که مسئولان این باشگاه با صحبت‌هایی که با گاریدو داشتند به وی اطمینان دادند براساس کمبود‌ها و نیازهای تیم خرید خواهند داشت و بازیکنانی را جذب خواهند کرد که از نظر فنی خواسته‌های او را برآورده سازند.

فرهیختگان: پرسپولیس در ادامه فصل نقل و انتقالات تابستانی همچنان مشغول مذاکره با بازیکنان مدنظرش برای فصل آینده است. اگر در نظر بگیریم فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر در تاریخ 25 مردادماه آغاز خواهد شد، باید گفت شرایط سرخپوشان اصلا مناسب نیست و این تیم باید هرچه زودتر لیست خود را تکمیل و نفرات مدنظرش را جذب کند.

پیش‌بینی می‌شد سرخپوشان که در برنامه اولیه قرار بود از دهم تیر ماه استارت بزنند، حداقل با یک هفته تاخیر این کار را انجام دهند اما با وجود جلو افتادن تقویم مسابقات لیگ این تیم حتی قصد ندارد این هفته استارت بزند. هفته دیگر نیز روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی را در تقویم داریم و در چنین شرایطی باید پرسپولیس با گاریدو از شنبه استارت زده و در میانه‌های هفته دو روز تمریناتش را تعطیل کند.

باشگاه پرسپولیس شب قبل از نشست خبری با پخش یک کلیپ، خبر از اتفاقات خوب برای این تیم و هوادارانش داد. نوع تبلیغ باشگاه با این جمله که با تو آغاز می‌شود، این پیام را داشت که به‌زودی قرار است یک بازیکن به‌عنوان اولین خرید سرخپوشان معرفی شود که تا شب گذشته خبری نشد.

در این بین خیلی از هواداران پرسپولیس اعتقاد داشتند خرید باشگاه‌شان رامین رضاییان است، از این جهت که در کلیپ اشاره شده تعداد 27 چراغ روشن می‌شود. این شماره نیز متعلق به رامین در زمان حضورش در پرسپولیس بوده است.

در این مورد وقتی با یکی از مسئولان باشگاه پرسپولیس صحبت کردیم به «فرهیختگان» گفت: «واقعیت امر این است که باشگاه تمایل داشت رامین رضاییان را جایگزین دانیال اسماعیلی‌فر کند و حتی هواداران هم از این مساله استقبال کردند اما متاسفانه این خبر با استقبال خوبی از سوی چند بازیکن همراه نشد و با شرایط موجود ممکن است این انتقال منتفی شود. به هر صورت رامین چه در زمان برانکو و چه در زمان یحیی گل‌محمدی، هم با مربیانش به مشکل خورد و هم نتوانست ارتباط خوبی با تعداد قابل توجهی از بازیکنان بگیرد. با این اوضاع سخت است که او دوباره بخواهد به پرسپولیس برگردد و قبل از هرچیز باید شرایط را از این نظر برای او مهیا سازیم که کار راحتی نیست.»

باشگاه پرسپولیس از روز گذشته وارد فاز جدیدی از نقل و انتقالات شد، از این جهت که مسئولان این باشگاه با صحبت‌هایی که با گاریدو داشتند به وی اطمینان دادند براساس کمبود‌ها و نیازهای تیم خرید خواهند داشت و بازیکنانی را جذب خواهند کرد که از نظر فنی خواسته‌های او را برآورده سازند.

درواقع مجوز برای جذب بازیکن از سوی گاریدو برای مسئولان باشگاه پرسپولیس صادر شد. موردی که نشان می‌دهد سرمربی اسپانیایی کاملا اهل سازش است. البته این مربی همان‌طور که قبلا اشاره داشتیم چند خرید خوب خارجی نیز برای پرسپولیس در نظر داشت که فعلا جذب آنها در اولویت این باشگاه نیست.

با شرایط موجود، باشگاه پرسپولیس مذاکراتش را با نفراتی چون مهدی لیموچی، علی علیپور، گریگول چابرزاده، محمدرضا آزادی و... ادامه خواهد داد تا بلکه با خودشان یا باشگاه‌شان به توافق برسد. در این بین چند بازیکن خارجی هم هستند که مسئولان این باشگاه در صورت منتفی شدن گزینه‌های داخلی با آنها وارد مذاکره می‌شوند. ضمن اینکه پرونده بازگشت رامین رضاییان در پرسپولیس هنوز بسته نشده است.

متن گزارش کامل حمیدرضا اسکندری، خبرنگار گروه ورزش را در روزنامه فرهبختگان بخوانید.