تاریخ : Sun 07 Jul 2024 - 10:28
کد خبر : 192791
سرویس خبری : ورزش

مطهری به تیم ملی بر‌می‌گردد؟

با آغاز دور سوم انتخابی جام‌جهانی 2026؛

مطهری به تیم ملی بر‌می‌گردد؟

شنیده می‌شود که نام حمید مطهری برای بازگشت دوباره به تیم ملی مطرح شده و این امکان وجود دارد از فیفا‌دی بعدی و با آغاز دور سوم رقابت‌های مقدماتی جام‌جهانی 2026 در منطقه آسیا، مطهری مجددا به تمرینات تیم ملی به‌عنوان دستیار امیر قلعه‌نویی اضافه شود.

فرهیختگان: حمید مطهری، مربی سابق تیم ملی که در میانه‌های نیم‌فصل دوم سال گذشته به‌جای خمز اسپانیایی هدایت تراکتور تبریز را عهده‌دار شد با پایان فصل به کار خود در این باشگاه پایان داده و به‌صورت توافقی از این تیم جدا شد.

درباره وضعیت مطهری که دوران پرنوسانی را در تبریز سپری کرد این‌طور شنیده می‌شود که نام این چهره برای بازگشت دوباره به تیم ملی مطرح شده و این امکان وجود دارد از فیفا‌دی بعدی و با آغاز دور سوم رقابت‌های مقدماتی جام‌جهانی 2026 در منطقه آسیا، مطهری مجددا به تمرینات تیم ملی به‌عنوان دستیار امیر قلعه‌نویی اضافه شود.

بر همین اساس و زمانی که این چهره به‌عنوان سرمربی تراکتور انتخاب شده این موضوع مطرح شد که وی با هماهنگی با قلعه‌نویی به‌عنوان سرمربی تراکتور انتخاب شده و بنابراین با قطع همکاری با این باشگاه، به‌نظر می‌رسد راه بازگشت مطهری به تیم ملی همچنان فراهم باشد.