تاریخ : Sat 06 Jul 2024 - 16:15
کد خبر : 192772
سرویس خبری : سیاست

دکتر ولایتی به رئیس دولت چهاردهم تبریک گفت

درپی پیروزی مسعود پزشکیان در انتخابات؛

دکتر ولایتی به رئیس دولت چهاردهم تبریک گفت

علی اکبر ولایتی در تبریک به مسعود پزشکیان گفت: بی‌تردید پیروز اصلی این میدان، مردم بزرگوار ایران اسلامی هستند که بار دیگر این حماسه سیاسی را در تاریخ این‌ مرز و بوم ثبت و ضبط کردند.

علی‌‌اکبر ولایتی در پیام تبریک به مسعود پزشکیان نوشت: «حضور افتخارآمیز ملت بزرگ ایران در ۱۵تیر ماه ۱۴۰۳ و در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری، با وجود تمامی توطئه‌ها و دشمنی‌ها برای ایجاد ناامیدی در میان مردم،  بار دیگر شکوه و جلوه‌های بی‌نظیر وفاداری و همراهی ایرانیان در لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب را به نمایش گذارد.

در دوره جدید نگاه عدالت‌محور، مبارزه با فساد، تبیین برنامه‌‌های راهبردی اثرگذار، تلاش برای رفع دغدغه‌ها و مشکلات آحاد مردم، نخبه‌گرایی، شایسته‌سالاری، تامین اقتدار و امنیت کشور، اولویت یافتن موضوعات اقتصادی، جهش تولید با مشارکت مردم ، توسعه تعاملات موثر  و هدفمند منطقه ای و بین المللی و... می تواند مد نظر باشد و یقینا با همراهی ملت فهیم و بزرگوار ایران و انسجام ملی، عظمت و پیشرفت ایران اسلامی تحت زعامت رهبر فرزانه انقلاب بیش از گذشته محقق خواهد شد. 

بی تردید پیروز اصلی این میدان، مردم بزرگوار ایران اسلامی هستند که بار دیگر این حماسه سیاسی را در تاریخ این‌ مرز و بوم ثبت و ضبط نمودند.

ضمن تبریک به جنابعالی امید است با همکاری و همفکری همه نیروهای متخصص و متعهد از همه سلائق سیاسی و با بهره گیری از همه تجربیات گذشته، در جهت تحقق اهداف مقدس نظام جمهوری اسلامی ایران که میراث گرانبهای شهداء و امام شهداء است، همواره موفق و موید باشید.»