تاریخ : Sat 06 Jul 2024 - 15:48
کد خبر : 192769
سرویس خبری : ورزش

پرنوسان مثل ستاره‌های که به استقلال برگشتند

«فرهیختگان» بررسی می‌کند؛

پرنوسان مثل ستاره‌های که به استقلال برگشتند

 میلاد زکی‌‌پور که فصل آینده با شماره 18 استقلال برای این تیم به میدان خواهد رفت نهمین بازیکن تاریخ این باشگاه است که بعد از جدایی از این تیم و پیوستن به سپاهان دوباره به این تیم بازگشته است.

فرهیختگان: میلاد زکی‌‌پور مدافع چپ‌ پای فصل گذشته سپاهان با عقد قراردادی دوساله به استقلال پیوست. این مدافع 29 ساله سابقه چهار سال حضور در استقلال را حد فاصل سال‌های 95 تا99 را هم در کارنامه خود دارد. همچنین این مدافع هافبک سابقه بازی در تیم‌های استقلال، نفت تهران، گل‌گهر و سپاهان را دارد.

میلاد فخرالدینی، کاپیتان آلومینیوم در حالی در روزهای پایانی نقل و انتقالات نیم‌فصل گذشته راهی استقلال شد که با توجه به مصدومیت یامگا، این انتظار از وی می‌رفت تا بتواند بیشتر از آماری که از وی به ثبت رسید کمک‌حال آبی‌ها باشد. این در حالی است که فخرالدینی بدون گل زده یا دادن پاس گل احتمالا به کار خود در این تیم پایان داده تا در بین بازگشتی‌ها از وی به‌عنوان نمونه ناموفقی یاد شود.

 آرمین سهرابیان نیز که در سال 98 از این تیم جدا شده بود چهار سال بعد در ابتدای فصل گذشته به اردوی استقلال پیوست تا دوباره آبی‌پوش شود. این بازیکن البته در روزهایی که تیم را همراهی کرد با به ثمر رساندن چهار گل و یک پاس گل، تجربه موفقی را پشت سر گذاشت؛ این در صورتی است که سهرابیان در دو مقطع حدود دو ماهه در ابتدا و انتهای فصل، به‌خاطر مصدومیت از همراهی استقلال محروم شده تا در حساس‌ترین روزها، نکونام از داشتن یک مدافع گلزن محروم شود. 

متن کامل گزارش محمدرضا حاجی‌عبدالرزاق، خبرنگار گروه ورزش را در روزنامه فرهیختگان بخوانید.