تاریخ : Sat 06 Jul 2024 - 09:55
کد خبر : 192752
سرویس خبری : ورزش

تکلیف مدیرعامل استقلال امشب مشخص می‌شود

پس از برگزاری جلسه هیات‌مدیره جدید؛

تکلیف مدیرعامل استقلال امشب مشخص می‌شود

ر اساس شنیده‌های خبرنگار «فرهیختگان» اولین جلسه هیات مدیره باشگاه استقلال عصر امروز از ساعت 18 احتمالا در محل دفتر این باشگاه برگزار خواهد شد و تکلیف مدیرعامل مشخص می‌شود.

فرهیختگان: در جلسه مجمع عمومی باشگاه استقلال که بیستم خرداد سال جاری برگزار شد، اعضای حقوقی هیات مدیره، نمایندگان خود را در هیات مدیره معرفی کردند که روز چهارشنبه گذشته بر اساس آن احمد شهریاری، فرشید سمیعی، مهدی افضلی، مصطفی کارخانه و مهدی حیدرزاده به عنوان اعضا انتخاب شدند تا در این بین سه نفر از اعضای قبلی در هیات مدیره این باشگاه ابقا شده باشند.

برهمین اساس مقرر شد پس از برگزاری اولین جلسه هیات مدیره با اعضای نام‌برده‌شده، مدیرعامل، رئیس هیات‌مدیره و نایب‌رئیس هیات‌مدیره مشخص شوند. این در حالی است که بر اساس شنیده‌های خبرنگار «فرهیختگان» اولین جلسه هیات مدیره باشگاه استقلال عصر امروز از ساعت 18 احتمالا در محل دفتر این باشگاه برگزار خواهد شد تا علاوه بر انتخاب مدیرعامل، درباره مسائل کلی مرتبط با تیم در آستانه شروع پیش‌فصل و آغاز تمرینات نیز بررسی‌های لازم به عمل آمده و تصمیمات لازم گرفته شود.

در این مورد همچنین شنیده‌ها حکایت از آن دارد که شهریاری به عنوان رئیس هیات مدیره باشگاه انتخاب شده و از سمیعی به عنوان یکی از گزینه‌های جدی مدیرعاملی استقلال نام برده می‌شود.