تاریخ : Fri 05 Jul 2024 - 17:09
کد خبر : 192728
سرویس خبری : ورزش

خداحافظی طارمی از اژدها

«دراگائو همیشه خانه من خواهد بود»؛

خداحافظی طارمی از اژدها

مهدی طارمی با انتشار پستی در صفحه شخصی خود، به صورت رسمی از هواداران پورتو خداحافظی کرد.

مهدی طارمی با انتشار پیامی به صورت رسمی از هواداران پورتو خداحافظی کرد: «آخرین فصل حضورم در پورتو به پایان می‌رسد، می‌خواهم از مربیان، هم‌تیمی‌ها و همه اعضای کادر پورتو برای تلاش‌های بی‌وقفه‌شان تشکر کنم.

هواداران پورتو شما واقعاً خاص هستید و من بسیار سپاسگزارم که فرصت پوشیدن این پیراهن و بازی در این باشگاه بزرگ را داشته‌ام. ما چهار فصل فوق‌العاده را با هم گذراندیم که بدون شک اوج دوران حرفه‌ای من بود. ما با هم پیروز شدیم و با هم شکست خوردیم و هرگز خاطرات خوش قهرمانی در لیگ برتر و جام‌های پرتغال را فراموش نخواهم کرد. ما این موفقیت‌ها را با هم به‌عنوان یک باشگاه واحد به دست آوردیم.

خود را خوش‌شانس می‌دانم که توانستم در جایی مثل استادیوم دراگائو بازی کنم. حمایت بی‌وقفه و بی‌قید و شرط شما، شور و شوق و جو فراموش‌نشدنی‌ای که در هر بازی ایجاد کردید، همیشه با من خواهد بود. دراگائو همیشه خانه من خواهد بود. از اینکه به من حس تعلق و خانواده دادید، متشکرم. شما همیشه جایگاه ویژه‌ای در قلب من خواهید داشت.

با قلبی سنگین و احساسی نوستالژیک از این باشگاه جدا می‌شوم، اما همچنین با احساس وظیفه‌ای که در این 4 سال که با هم گذراندیم، همه توانم را به کار گرفتم. خاطرات ویژه و لحظات فوق‌العاده بسیاری را با خود خواهم برد، چه در داخل و چه در خارج از میدان.

من افتخار بزرگی بود که بخشی از خانواده پورتو باشم و برای همه در این باشگاه آرزوی موفقیت دارم. من همیشه طرفدار پورتو خواهم بود. مثل ما، یکی از ما.ما پورتو هستیم.: