تاریخ : Fri 05 Jul 2024 - 14:56
کد خبر : 192725
سرویس خبری : فرهنگ و هنر

مزین شدن ساختمان برون مرزی صداوسیما به نام شهید امیرعبداللهیان

طی مراسمی نامگذاری شد؛

مزین شدن ساختمان برون مرزی صداوسیما به نام شهید امیرعبداللهیان

ساختمان برون‌مرزی صداوسیما طی مراسمی به‌نام شهید حسین امیرعبداللهیان نامگذاری شد.

پیمان جبلی رئیس صداوسیما در مراسم نامگذاری ساختمان برون‌مرزی به‌نام شهید حسین امیرعبداللهیان و رونمایی از تندیس این شهید گرانقدر که با حضور خانواده وی و جمعی از مدیران و همکاران معاونت برون‌مرزی برگزار شد، ضمن خیرمقدم به خانواده معزز شهید مقاومت و دیپلماسی، شهید حسین امیرعبداللهیان، از معاونت برون‌مرزی در پیشگامی‌ برای احیای نام و یاد این شهید ارجمند قدردانی کرد.

پیمان جبلی رئیس صداوسیما در مراسم نامگذاری ساختمان برون‌مرزی به‌نام حسین امیرعبداللهیان و رونمایی از تندیس این شهید گفت: «امیرعبداللهیان، نماد دیپلماسی مقاومت و رسانه‌های‌ برون‌مرزی صداوسیما، رسانه مقاومت‌اند. این دو در مسیر هم و مکمل یکدیگرند. دیپلماسی مقاومت، رسانه مقاومت را همواره در کنار خودش خواهد دید. توجه به سیره شهدا، از اولویت‌ها و ضرورت‌های رسانه ملی محسوب می‌شود، آن‌هم با رعایت این نکته مهم که کار شهید باید کار فاخر باشد و کار ضعیف را برای شهدا نمی‌پسندیم. »

وی افزود: «در همین راستا، همکاران ما در مراکز تولید مجموعه‌های نمایشی به‌طور جدی‌تر و قوی‌تر به تولید آثار مرتبط با شهدا به‌ویژه شهید امیرعبداللهیان ادامه خواهند داد و این مشی دنبال خواهد شد.»