تاریخ : Fri 05 Jul 2024 - 14:05
کد خبر : 192724
سرویس خبری : ورزش

عجیب اما واقعی: استقلال ۵ گلر دارد!

همه در انتظار تصمیم مهم نکونام؛

عجیب اما واقعی: استقلال ۵ گلر دارد!

با وجود دروازه‌بان بوسنیایی به نام ودران کیوسفسکی، استقلال چهار دروازه‌بان دیگر را هم دارد که تحت قرارداد با این باشگاه هستند و باید در این بین منتظر باقی ماند تا تکلیف گلرهای مازاد این تیم توسط کادرفنی مشخص و اعلام شود.

فرهیختگان: تیم فوتبال استقلال به احتمال زیاد از یکشنبه آینده تمرینات خود را برای پیش‌فصل بیست و چهارم استارت خواهد زد. مدیران این تیم بعد از تردیدهایی که بر سر راه همکاری با سیدحسین حسینی پیش آمد و تا قبل از ثبات شرایط نکونام روی نیمکت استقلال، در تصمیمی فوری یک گلر بوسنیایی را به استخدام این باشگاه درآوردند تا برای فصل آینده این تیم برای حضور در 3 جبهه با مشکل مواجه نشود.

حالا اما و با وجود دروازه‌بان بوسنیایی به نام ودران کیوسفسکی، استقلال چهار دروازه‌بان دیگر را هم دارد که تحت قرارداد با این باشگاه هستند و باید در این بین منتظر باقی ماند تا تکلیف گلرهای مازاد این تیم توسط کادرفنی مشخص و اعلام شود.

در حال حاضر سیدحسین حسینی، سینا سعیدی‌فر(که قرضی جدا شده بود)، محمدرضا خالدآبادی و محمد‌جواد کیا چهار سنگربان استقلال هستند و اگر قرارداد ودران کیوسفسکی نیز رسمی شود نکونام در تیم فعلی خود 5 دروازه‌بان خواهد داشت. البته شنیده می‌شود گلر بوسنیایی قرار است قرض داده شود و یکی دیگر از گلرها نیز با نظر کادر فنی از این تیم جدا می‌شود.