تاریخ : Mon 01 Jul 2024 - 14:11
کد خبر : 192610
سرویس خبری : ورزش

فصل جدید فوتبال ایران با سوپرجام شروع می‌شود

پرسپولیس-سپاهان پیش از هفته نخست؛

فصل جدید فوتبال ایران با سوپرجام شروع می‌شود

فصل جدید رقابت‌ها درحالی آغاز می‌شود که درست چند روز قبل از رقابت‌های هفته اول، دیدار سوپرجام فوتبال ایران بین تیم‌های پرسپولیس و سپاهان در روزهای ابتدایی شهریورماه انجام شده تا به این ترتیب با برگزاری این مسابقه فصل جدید فوتبالی ایران نیز استارت بخورد.

فرهیختگان: فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر درحالی طبق پیش‌نویس قبلی قرار بود از 25 مرداد آغاز شود که حالا با اعلام تاج و سایر مقامات فدراسیون و سازمان لیگ، برنامه‌ریزی‌ها برای آغاز فصل جدید تغییر کرده و احتمالا این امر باعث خواهد شد تا حدود دو هفته‌ای این رقابت‌ها با تاخیر آغاز شود.

در هر صورت موانع موجود و برطرف کردن ایرادهای زیرساختی ازجمله مشکلات مرتبط با ورزشگاه‌ها برای برطرف شدن موانع حضور تماشاگران مرد و زن و همچنین اقدامات مرتبط با ورود تکنولوژی کمک داور ویدئویی و استقرار آن در ورزشگاه‌ها باعث شد تا رئیس فدراسیون راسا وارد عمل شده و رای به تعویق آغاز رقابت‌های فصل بیست‌وچهارم بدهد. این درحالی است که فصل گذشته رقابت‌های لیگ برتر نیز با تعویق آغاز شد.

با این حال اگر خبر تعویق حدود دو هفته‌ای رقابت‌ها درست باشد، طبق شنیده‌های خبرنگار «فرهیختگان» فصل جدید رقابت‌ها درحالی آغاز می‌شود که درست چند روز قبل از رقابت‌های هفته اول، دیدار سوپرجام فوتبال ایران بین تیم‌های پرسپولیس و سپاهان در روزهای ابتدایی شهریورماه انجام شده تا به این ترتیب با برگزاری این مسابقه فصل جدید فوتبالی ایران نیز استارت بخورد. نکته قابل توجه اینکه این دیدار به‌طور قطع در ورزشگاه‌های آزادی و نقش جهان برگزار نمی‌شود؛ هرچند در این خصوص هنوز تصمیم‌گیری از سوی سازمان لیگ به عمل نیامده است.