تاریخ : Mon 24 Jun 2024 - 13:24
کد خبر : 192377
سرویس خبری : تبلیغات

خدمت مومنانه، سر لوحه خادمیاران رضوی منطقه 12 تهران

با خدمت خیرین انجام گرفت؛

خدمت مومنانه، سر لوحه خادمیاران رضوی منطقه 12 تهران

از آنجایی که به دلیل مشکلات مختلف نظیر مشکلات مالی و ... ، معمولاً خانواده های مستضعف و نیازمند از نعمت خدمات آموزشی بی بهره می باشند ، با همت خادمیاران رضوی ، کانون خدمت منطقه 12 با هدف پوشش بخشی از کاستی های آموزشی خانواده های محروم منطقه ، اقدام به برگزاری کلاس های متنوعی جهت این عزیزان نموده است .

فرهیختگان: خدمت‌رسانی خادمان و خادمیاران رضوی، تلاشی دائمی و پایدار است و تنها به مناسبت‌های خاص محدود نیست، در همین راستا کانون خدمت رضوی منطقه ۱۲ با عنایت پروردگار متعال و نگاه مهرامام رضا(علیه السلام) با هدف تامین نیازهای، به صورت مستمر اقدام به رسیدگی و تامین نیاز های افراد بی بضاعت و مستمندان منطقه می نماید . در هفته ای که گذشت اقدامات و فعالیت های متنوعی در این راستا صورت پذیرفت که از جمله می توان به : تامین لوازم و ابزار کار جوانان جویای کار نیازمند، اطعام مساکین و نیازمندان ، تهیه و تامین داروهای تخصصی جانبازان شیمیایی ، تامین هزینه اجاره منزل خانواده های بی سرپرست ، برگزاری جلسات کار درمانی کودکان مبتلا به معلولیت جسمی و حرکتی و توزیع بسته های معیشتی ، اشاره نمود .

گفتنی است این خدمات با همت خیرین منطقه و با مساعی کانون خدمت رضوی منطقه 12 در سطح این منطقه صورت پذیرفته است .

 تشکیل کلاس های آموزشی متنوع با همت خادمیاران رضوی منطقه 12 تهران

از آنجایی که به دلیل مشکلات مختلف نظیر مشکلات مالی و ... ، معمولاً خانواده های مستضعف و نیازمند از نعمت خدمات آموزشی بی بهره می باشند ، با همت خادمیاران رضوی ، کانون خدمت منطقه 12 با هدف پوشش بخشی از کاستی های آموزشی خانواده های محروم منطقه ، اقدام به برگزاری کلاس های متنوعی جهت این عزیزان نموده است . کلاس های برگزار شده شامل : کلاس های هنری جهت بانوان ، کلاس سبک زندگی رضوی ، آموزش روخوانی و روان خوانی قرآن کریم، کلاس های احکام برای نوجوانان ، جلسه مهارت زندگی با محوریت نهج البلاغه ، کلاسهای آموزشی و درسی و رفع اشکال و مکالمه زبان برای دانش‌آموزان بوده است .

گفتنی است اساتید کلاس های فوق همگی از خادمیاران رضوی منطقه 12 می باشند که به صورت افتخاری اقدام به ارائه خدمات آموزشی می نمایند.

 تکریم فرهنگ ایثار و شهادت درکانون خدمت رضوی منطقه قلب تهران

زنده نگه داشتن فرهنگ ایثار و شهادت و تجلیل از ایثارگران ، همواره سرلوحه فعالیت خادمیاران رضوی می باشد . در همین راستا و به همت خادمیاران رضوی منطقه 12 تهران ، طی هفته ای که گذشت از جمعی از خانواده معظم شهدا و ایثار گران منطقه تجلیل به عمل آمد . در این برنامه ها ضمن سرکشی و دیدار با خانواده محترم شهید والامقام ساسان خواه و خانواده جانباز سرافراز شیمیایی سادات موسوی ، ضمن تکریم مقام والای شهدا و جانبازان و تجلیل از مجاهدت های این عزیزان و ایثارگری خانواده های معظم شان ، قطعه ای از فرش حرم مطهر آقا علی بن موسی الرضا علیه السلام ، به رسم تبرک تقدیم ایشان گردید.