تاریخ : Sun 23 Jun 2024 - 15:08
کد خبر : 192350
سرویس خبری : ورزش

کنایه عجیب تیلور به یزدانی

«بالاخره راحت شدی!»؛

کنایه عجیب تیلور به یزدانی

دیوید تیلور با اشاره به تقابل احتمالی کاپیتان تیم کشتی ایران با پدیده آمریکایی اظهارنظری عجیب در خصوص مبارزات حسن یزدانی در بوداپست داشت.

دیوید تیلور رقیب سنتی حسن یزدانی در گفت‌وگو با یک سایت آمریکایی با اشاره به نبرد احتمالی کاپیتان تیم ملی کشتی آزاد ایران و آرون بروکس پدیده کشتی آمریکا به تمجید از پرافتخارترین آزادکار ایران پرداخت و گفت: حسن یکی از سرشناس‌ترین آزادکاران دنیا است اما آرون بروکس برای خیلی‌ها هنوز ناشناخته است و از سبک کشتی او شناختی ندارند.

تیلور که سابقه کشتی با یزدانی و بروکس را در کارنامه دارد، در خصوص سبک مبارزه این ۲ آزادکار گفت: هر ۲ شباهت‌هایی را در کشتی دارند اما یزدانی اعتماد به نفس لازم را برای تقابل با هر آزادکاری دارد. در سوی مقابل نیز بروکس خیلی فعال و پرانرژی کشتی می‌گیرد. قطعا بین این ۲ ورزشکار و دیگر مدعیان فاصله وجود دارد اما المپیک میدانی متفاوت است و همه با آمادگی خواهند آمد.

در طول تاریخ رقابت جذاب حسن یزدانی و دیوید تیلور، این دو کشتی‌گیر با یکدیگر 6 بار روبه‌رو شدند. هرچند حالا باید منتظر رویارویی نابغه کشتی ایران با بروکس، پدیده آمریکایی در المپیک پاریس بود.