تاریخ : Wed 19 Jun 2024 - 22:04
کد خبر : 192242
سرویس خبری : جهان شهر

دشمن می‌داند که باید از زمین، دریا و آسمان منتظر حزب الله باشد

سید حسن نصرالله:

دشمن می‌داند که باید از زمین، دریا و آسمان منتظر حزب الله باشد

دبیرکل حزب‌الله لبنان در مراسم یادبود شهید طالب سامی عبدالله»از فرماندهان حزب الله گفت: اگر جنگ به لبنان تحمیل شود مقاومت بدون ضابطه، قاعده و محدودیت خواهد جنگید.

سیدحسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان در مراسم یادبود شهید طالب سامی عبدالله از فرماندهان فقید حزب‌الله لبنان که چهارشنبه هفته گذشته در حمله ارتش رژیم صهیونیستی به شهرک «جویا» در جنوب لبنان به شهادت رسید، به خانواده شهدای امروز و هفته‌های گذشته مقاومت اسلامی تبریک و تسلیت گفت و از درگاه خداوند متعال خواست که این شهدا را قرین رحمت واسعه الهی قرار دهد.

دبیرکل حزب‌الله لبنان گفت: «جبهه پشتیبانی لبنان به عملیات خود ادامه می‌دهد و همراه با جان‌فشانی به دشمن تلفات مالی، جانی، روحی و روانی وارد می‌کند. از روشن‌ترین دلایل قدرت تاثیر جبهه لبنان فریادی است که از فرماندهان دشمن و شهرک‌نشینان می‌شنویم. اگر رخدادهای جنوب لبنان بی تاثیر بود آه و فریادهای آنان را نمی‌شنیدیم.»

نصرالله ادامه داد: «از آغاز نبرد در جبهه لبنان برای پشتیبانی از غزه، ماشین رسانه‌ای گسترده‌ای روی پنهان‌کردن و کوچک‌نمایی دستاوردها و جان‌فشانی‌های جبهه جنوبی و جبهه‌های پیشتیبانی کار کرده است.»

وی افزود: «بر اساس اظهارات فرماندهان دشمن جبهه لبنان بیش از ۱۰۰ هزار نظامی دشمن و چندین لشکر آن را مشغول خود کرده است. اگر این جبهه نبود نیروهای کافی برای شکست غزه فراهم می‌شد. جبهه لبنان نیروهای دشمن را که بخشی از آن‌ها نیروهای ویژه هستند از مشارکت در حمله به غزه باز داشت، زیرا دشمن از ورود مقاومت به الجلیل بیم دارد؛ موضوعی که در صورت گسترش درگیری مطرح است.»

دبیرکل حزب‌الله لبنان با اشاره به عملیات «وعده صادق» ادامه داد: «دشمن می‌داند که نمی‌تواند از رژیمش دفاع کند. دلیل این موضوع عملیات وعده صادق از سوی جمهوری اسلامی ایران است که با وجود حمایت‌های بین‌المللی باز هم موشک‌ها و پهپادها به رژیم رسیدند. حالا ببینید اگر این نبرد با ما و در فاصله چند کیلومتری باشد اوضاع چگونه خواهد بود.»

نصرالله افزود: «دشمن می‌داند که باید از زمین، دریا و آسمان منتظر ما باشد. اگر جنگ به لبنان تحمیل شود مقاومت بدون ضابطه، قاعده و محدودیت خواهد جنگید. دشمن و سرور آمریکایی‌اش می‌دانند که حمله به لبنان پیامدهای منطقه‌ای در پی خواهد داشت.»