تاریخ : Wed 19 Jun 2024 - 10:54
کد خبر : 192222
سرویس خبری : ورزش

بیرانوند قراردادش را با پرسپولیس فسخ کرد

بندی که دردسرساز شد؛

بیرانوند قراردادش را با پرسپولیس فسخ کرد

علیرضا بیرانوند به صورت یک‌طرفه قرارداد خود با پرسپولیس را فسخ کرد. بیرانوند دو روز پیش تمام طلب فصل جاری خود را از باشگاه دریافت کرد اما به دلیل اینکه مطالبات دو فصل پیش او همچنان پابرجاست، قراردادش را با سرخپوشان فسخ کرد.

فرهیختگان: مدیریت باشگاه پرسپولیس در اقدامی عجیب در نیم‌فصل بندی را به قرارداد علیرضا بیرانوند اضافه کرد مبنی بر اینکه اگر او تا دو هفته بعد از اتمام لیگ مطالباتش را دریافت نکند، می‌تواند قراردادش را فسخ کند. بندی که حتی اعضای هیات‌مدیره این باشگاه هم به تازگی از آن باخبر شده‌اند!

جالب اینکه بیرانوند بعد از بازی ایران و ازبکستان (22 خرداد ماه) جلوی دوربین‌های تلویزیونی صراحتا مدعی شد بندی در قراردادش وجود ندارد و اطمینان داد که در جمع سرخپوشان ماندنی خواهد شد. اما مسئولان باشگاه پرسپولیس با توجه به شناختی که از بیرو داشتند در آخرین روز مقرر مطالبات بیرو را دادند تا او نتواند بند اشاره‌شده را فعال و یک‌طرفه قراردادش را فسخ کند.

اما همان طور که این دروازه‌بان در استوری روز گذشته‌اش اعلام کرد، از اینکه پاداش‌های پرداخت شده برای کسب بردها از پاداش قهرمانی کسر شده، حسابی شاکی است و غیرمستقیم نیز باشگاهش را تهدید به جدایی کرد.

در همین راستا دروازه‌بان شماره یک پرسپولیس و تیم ملی که باتوجه به عدم پرداخت مطالباتش اجازه فسخ قرارداد با پرسپولیس را داشت، سرانجام امروز این اقدام را انجام داد.

بیرانوند فصل گذشته نیز به همین شکل و به صورت یک طرفه قراردادش را فسخ کرد و بعد از 72 ساعت دوباره با پرسپولیس بست.