تاریخ : Fri 14 Jun 2024 - 09:50
کد خبر : 192087
سرویس خبری : سیاست

آیا ۱۴۰۳ پایان حضور سیاسی  محسن رضایی است؟

قسمت هشتم «صندوقچه انتخابات» منتشر شد؛

آیا ۱۴۰۳ پایان حضور سیاسی محسن رضایی است؟

محسن رضایی در طول این سال‌ها قاب‌های متفاوتی از حضورش در انتخابات برای ما ساخته و حتی زمانی که گمانه‌هایی بر سن و سال بالای او مطرح شد هم، عرصه رقابت را خالی نکرد.

فرهیختگان: نمی‌شود درب صندوقچه انتخابات را باز کرد اما نامی از محسن رضایی نبرد؛ وقتی در هفته گذشته ۸۰ نفر راهی ستاد انتخابات شدند تا برای کرسی ریاست‌جمهوری ثبت‌نام کنند خیلی‌ها در انتظار آمدن آقامحسن به وزارت کشور بودند اما اینبار او تلاش کرد در قامتی دیگر فعالیت کند. 

رضایی اولین بار در انتخابات سال ۱۳۸۴ حاضر شد اما چند روز مانده تا رأی‌گیری از رقابت کناره‌گیری کرد او در سال ۸۸ اما در رقابت با محمود احمدی‌نژاد و از آنجایی که رقیب اصلی میرحسین موسوی بود خودش را قطب سوم انتخابات دانست اما توصیف یک نویسنده معروف از او این شد که "هواداران کاندیدایی که من به او رأی دادم عرض خیابان ولیعصر را هم پر نمی‌کردند چه برسد به طولش!"

خلاصه اینکه آقامحسن رضایی در طول این سال‌ها قاب‌های متفاوتی از حضورش در انتخابات برای ما ساخته و حتی زمانی که گمانه‌هایی بر سن و سال بالای او مطرح شد هم، عرصه رقابت را خالی نکرد. آیا رقابت‌های ۱۴۰۳ پایان حضور محسن رضایی است؟

قسمت‌های قبلی صندوقچه انتخابات:
قسمت اول
قسمت دوم 
قسمت سوم 
قسمت چهارم 
قسمت پنجم 
قسمت ششم  
قسمت هفتم