تاریخ : Tue 11 Jun 2024 - 09:51
کد خبر : 191999
سرویس خبری : ورزش

چرا خطیر احضار نمی‌شود؟

مدیرعامل شاهین به کمیته استیناف دعوت شد؛

چرا خطیر احضار نمی‌شود؟

کمیته استیناف فدراسیون فوتبال برای امروز سه‌شنبه، مدیرعامل شاهین بوشهر را برای استماع دفاعیاتش دعوت کرده اما همچنان خبری از حکم علیه خطیر و سایر همدستانش نیست.

فرهیختگان: چندی پیش در گزارشی در «فرهیختگان» به شکایت باشگاه شاهین بوشهر از رای کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال درخصوص رد پای علی خطیر و امیرحسین محتشم، مدیرعامل سابق استقلال و رئیس هیات فوتبال استان بوشهر در دریافت حق رشد مهدی طارمی و مسکوت نگه‌داشتن فعالیت‌های باشگاه شاهین به صورت غیرقانونی اشاره کردیم.

در این گزارش همچنین به این موضوع اشاره کردیم که به جز این پرونده، شاهین به دنبال اعاده حق رشد مهدی قایدی نیز بوده. این درحالی است علی‌رغم اینکه این باشگاه با ارائه دادخواستی مفصل با مستندات در تاریخ 22 مهر سال گذشته به کمیته استیناف فدراسیون فوتبال درخواست برخورد قانونی با متخلفان را داشته اما کماکان پس از 8 ماه کمیته استیناف رای خود را صادر نکرده و خبری هم از عواقب عدم اجرای رای برای متهمان پرونده نیست.

بر همین اساس با اثبات فعالیت باشگاه شاهین بوشهر و ممانعت غیرقانونی از فعالیت‌های این باشگاه ریشه‌دار و قدیمی، رای پر از نقص کمیته تعیین وضعیت بازیکنان باید شکسته شده و وجوه دریافتی چند هزار یورویی توسط علی خطیر و علی ملیح‌زاده (وکیل فدراسیون در پرونده قایدی) نیز باید به باشگاه شاهین بوشهر عودت داده شود. این در شرایطی است که رئیس هیات فوتبال بوشهر هم باید پاسخگوی اقداماتش برای منع تمام فعالیت‌های باشگاه شاهین بوشهر و ضرر و زیان وارده به این باشگاه باشد.

این درحالی است که شنیده می‌شود به جای احضار متخلفان که تخلف آنها در این دو پرونده تقریبا محرز شده و درحالی‌که این افراد پولی را عودت نداده‌اند اما در اتفاقی عجیب کمیته استیناف فدراسیون فوتبال برای امروز سه‌شنبه، نعمتی مدیرعامل شاهین بوشهر را برای استماع دفاعیاتش دعوت کرده و همچنان خبری از حکم علیه خطیر و سایر همدستانش نیست!