تاریخ : Thu 06 Jun 2024 - 12:32
کد خبر : 191836
سرویس خبری : ورزش

به ما هم پیشنهاد جادوگر شد

مدیرعامل اسبق پرسپولیس؛

به ما هم پیشنهاد جادوگر شد

علی‌اکبر طاهری، مدیرعامل سابق پرسپولیس درپی حواشی پیش‌آمده به خاطر اظهارات محمد دادکان بیان کرد: ایشان مراقب صحبت ‌کردنشان نبود.

فرهیختگان: محمد دادکان در تازه‌ترین اظهارات خود صبحت‌های عجیبی را در مورد مدیران سابق استقلال و پرسپولیس مطرح کرد و مدعی شد آنها خوردند و بردند بدون اینکه ارگانی بخواهد به این مساله رسیدگی کند. اظهاراتی که با واکنش تند علی‌اکبر طاهری، مدیرعامل سابق پرسپولیس مواجه شد. علی‌اکبر طاهری، مدیرعامل سابق پرسپولیس در گفت‌وگو با «فرهیختگان» در مورد اظهارات دادکان و همچنین حواشی پیش‌آمده بین سرخابی‌ها نظراتش را گفت.

طاهری در ابتدا در واکنش به صحبت‌های دادکان در مورد مدیران سابق استقلال و پرسپولیس، گفت: «یکی از دوستان مصاحبه دادکان را برای من فرستاد و وقتی آن حرف‌ها را خواندم در اولین اقدام صحت و سقم آن را پیگیر شدم و دیدم بله، دادکان این حرف‌ها را گفته است. بابت این حرف‌ها خیلی متاثر شدم. بیشتر از این جهت که دادکان به‌عنوان یک مدیر محترم، دست پاک و مومن چرا باید به این شکل صحبت کند و به‌نوعی تهمت بزند؟»

وی با تاکید بر اینکه در تماس با دادکان از وی گلایه کرده است، عنوان کرد: «در ابتدای صحبت‌هایم با دادکان، به وی گفتم مگر همین شما نبودید که در آن سال با من تماس گرفتید و گفتید خوشحال هستید از اینکه مدیری پیدا شده که به باشگاه پرسپولیس سروسامان داده؟ از دادکان پرسیدم آیا واقعا آن اظهارات را انجام داده که خیلی‌راحت گفت بله همه صحبت‌های خودش بوده. گفتم یعنی چه که گفته‌اید مدیران قبلی خوردند و بردند؟! آیا شما سندی داری که این ادعایت را ثابت کنی؟ او هم جواب داد به‌هرحال وضعیت مالی این دو باشگاه را کجا استعلام می‌گیرد؟! در جواب دادکان گفتم شما خود مدیر بودی و می‌دانی در شرکت‌های تجاری بنده صورت‌های مالی‌ام تایید شده است. درواقع مجمع برگزار شده و حسابرس هم صورت‌های مالی مرا تایید کرده، حتی مالیات دوران مدیریت خود را صفر کرده‌ام و مفاصاحساب داده‌ام. در کدال موجود است که در سال‌های مدیریت من مالیات باشگاه کامل صفر شده است. اضافه بر آن حتی یک‌ ریال از باشگاه پرسپولیس حقوق نگرفته‌ام، حتی پول غذای روزانه‌ام را از جیب خودم می‌دادم. آقای دادکان بفرمایید با چه سندی آن حرف‌ها را زدید؟ او گفت شما حرف‌هایتان را بنویسید و ارائه بدهید. من هم زیرش می‌نویسم که بابت آن حرف‌ها عذرخواهی می‌کنم.»

مدیرعامل اسبق پرسپولیس در صحبت‌های خود به مسائل فساد در فوتبال اشاره کرد و یادآور شد: «آقایان حداقل یک سند بیاورند که من حقوق گرفتم یا خدا نکرده دلالی کرده یا پورسانتی بابت قراردادی گرفته‌ام، حتی آن زمانی که من بودم توسط فردی به من پیشنهاد شد که یک جادوگر کنار تیم داشته باشیم، چون به نتیجه‌گیری کمک زیادی می‌کند. به فردی که این پیشنهاد را داد گفتم؛ یک کاری نکن پای خودت را هم از باشگاه ببرم. اصلا بحث این رمال و جادوگر را پیش من مطرح نکنید. ما آمده‌ایم با فوتبال و بازی جوانمردانه دل مردم را شاد کنیم و همه از فوتبال لذت ببریم.»

متن کامل مصاحبه حمیدرضا اسکندری با مدیرعامل اسبق پرسپولیس را در روزنامه فرهیختگان بخوانید.