تاریخ : Mon 03 Jun 2024 - 09:32
کد خبر : 191745
سرویس خبری : جهان شهر

جمهوری‌خواهان ترامپ را به‌عنوان نامزد خود معرفی می‌کنند

بدون توجه به حکم دادگاه؛

جمهوری‌خواهان ترامپ را به‌عنوان نامزد خود معرفی می‌کنند

رئیس کمیته ملی حزب جمهوری‌خواه آمریکا اعلام کرد: حزب جمهوری‌خواه بدون توجه به حکمی که دونالد ترامپ دریافت خواهد کرد، وی را به عنوان نامزد خود برای انتخابات ۲۰۲۴ ریاست جمهوری آمریکا معرفی خواهد کرد.

لارا ترامپ، رئیس کمیته ملی حزب جمهوری‌خواه آمریکا گفت: جمهوری‌خواهان باید برای هر چیزی از جمله تصمیم احتمالی دادگاه برای محدود کردن آزادی رئیس جمهور سابق آمریکا آماده باشند.

وی با بیان اینکه ما چندین طرح اضطراری خواهیم داشت، تاکید کرد: حقیقت این است که حکمی که برای رئیس جمهور سابق آمریکا صادر خواهد شد واقعاً مهم نیست، ما در هر صورت ترامپ را به عنوان نامزد جمهوری‌خواه معرفی می‌کنیم و این چیزی است که در نهایت اهمیت دارد.

رئیس کمیته ملی حزب جمهوری‌خواه آمریکا در ادامه خاطرنشان کرد که در صورت پیروزی مجدد جو بایدن بایدن رئیس جمهور آمریکا در انتخابات ۲۰۲۴، حزب جمهوری خواه تنها در صورتی آن را می‌پذیرد که انتخابات آزاد، عادلانه و شفاف باشد.

لارا ترامپ پیش تر در پاسخ به این پرسش که در صورت زندانی شدن دونالد ترامپ، حامیان او چه باید بکنند، به سی‌ان‌ان گفته بود: خب، آنها همان کاری را که از ابتدا انجام داده‌اند، انجام خواهند داد، یعنی آرام بمانند و در پای صندوق‌های رای اعتراض کنند.