تاریخ : Sat 01 Jun 2024 - 15:49
کد خبر : 191706
سرویس خبری : سیاست

علیرضا زاکانی و زهره الهیان  ثبت‌نام کردند

روز سوم ثبت‌نام انتخابات ریاست‌جمهوری؛

علیرضا زاکانی و زهره الهیان ثبت‌نام کردند

در سومین روز از ثبت‌نام نامزدهای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران زاکانی، حقانیان، رسولی‌نژاد، پزشکیان و دهمرده با حضور در وزارت کشور ثبت‌نام خود را قطعی کردند.

فرهیختگان آنلاین: تاکنون و با گذشت دو روز از ثبت‌نام از داوطلبان نامزدی چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری سعید جلیلی، قدرتعلی حشمتیان، مصطفی کواکبیان، محمدرضا صباغیان، عباس مقتدایی در روز اول و علی لاریجانی، محمود احمدی بی‌غش، محمد خوش چهره و عبدالناصر همتی در روز دوم ثبت‌نام کرده‌اند.

ثبت‌نام «ده‌مرده» در انتخابات ریاست‌جمهوری

حبیب‌الله ده‌مرده، نماینده سیستان و بلوچستان در مجلس یازدهم با حضور در ستاد انتخابات ریاست جمهوری برای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد.

نماینده ادوار مجلس در نشست خبری پس از ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری بیان کرد: داشتن نان بی داشتن امنیت بی‌معناست و فراهم آوردن امنیت بدون مشارکت ملی و محترم دانستن کرامت های انسانی همه سلایق ناشدنی است.

حضور مسعود پزشکیان برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری

مسعود پزشکیان، نماینده اصلاح طلب مجلس شورای اسلامی با حضور در ستاد انتخابات کشور، برای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ثبت‌نام کرد.

مسعود پزشکیان پس از ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری با حضور در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اگر می خواهیم مشکل مملکت حل بشود باید با هم وحدت کنیم و به عالمان و دانشمندان و انسان های توانمند متکی بشویم.

معاون وزیر دولت نهم و دهم نیز ثبت نام کرد

سید احمد رسولی نژاد، معاون وزیر دولت نهم و دهم با حضور در وزارت کشور برای چهاردهمین دوره ریاست جمهوری ثبت نام کرد.

معاون وزیر دولت نهم و دهم بیان کرد: این روزها با شروع ثبت نام برای ریاست جمهوری دوره چهاردهم شاهد حضور و اظهار نظر برخی از اشخاص هستیم که ما آنها را بانیان وضع موجود میدانیم کسانی که پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی بیش از 33 سال قوه مجریه را در اختیار داشتند توقع دارند رئیس جمهور فقید و دولت ایشان در 33 ماه تمامی خرابی‌ها، ناکارآمدی‌ها و ویرانی‌های ناشی از عملکرد جریان غربگرا را جبران کنند.

«حقانیان» اعلام کاندیداتوری کرد

وحید حقانیان، با حضور در ستاد انتخابات کشور، برای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ثبت‌نام کرد.

وی در جمع خبرنگاران تاکید کرد: با تصمیم شخصی خود را برای نامزدی چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری ایران معرفی می‌کنم. گذر از این مرحله تاریخی و نظم نوین جهانی با توجه به منافع کشورها نیازمند بهره‌گیری از خرد جمعی حضور گسترده مردم و استفاده از توانایی‌های مادی و معنوی کشور است.

برق برای دقایقی قطع شد

یکی از اتفاقاتی که در روز سوم ثبت‌نام از داوطلبان نامزدی چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری رخ داد، قطعی برق هنگام سخنرانی وحید حقانیان یکی از داوطلبان نامزدی انتخابات ریاست جمهوری بود.

شهردار تهران ثبت نام کرد

علیرضا زاکانی، شهردار تهران برای ثبت‌نام در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، وارد ستاد مرکزی انتخابات وزارت کشور شد و ثبت‌نام کرد.

داوطلب ریاست جمهوری اظهار کرد: قرار است با برنامه و کارنامه برای پیشرفت ایران عزیز و حل مشکلات مردم با محوریت عدالت و رفع فساد و تبعیض «تا آخر» پای کار مردم بمانم.

میرتاج‌الدینی وارد ستاد انتخابات وزارت کشور شد

حجت‌الاسلام سیدمحمدرضا میرتاج الدینی نماینده ادوار مجلس برای ثبت‌نام در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در ستاد انتخابات کشور حاضر شد و ثبت نام کرد.

نماینده ادوار مجلس پس از ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری بیان کرد: کلید تحول کشور را در دستان معلمانی می دانم که با جان و دل نسل های آینده را تربیت می کنند.

زهره الهیان، اولین داوطلب زن در انتخابات ریاست جمهوری

زهره الهیان نماینده ادوار مجلس عصر امروز برای ثبت‌نام در دوره چهاردهم ریاست جمهوری به ستاد انتخابات کشور مراجعه و ثبت نام کرد.

 زهره الهیان در پاسخ به این سؤال که «آیا تأیید صلاحیت می‌شود؟» گفت: در مرحله بعدی همراه با بقیه نمایندگان بررسی می‌شود تا ببینند رجل سیاسی هستیم یا نه.


زهره الهیان در جمع خبرنگاران تاکید کرد: در برنامه من دولت باید آزادی‌های سیاسی و اجتماعی را جدی بگیرد.

ورود «مالکی» به وزارت کشور

فداحسین مالکی نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی برای ثبت‌نام در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در ستاد انتخابات کشور حاضر شد و ثبت نام کرد.

نمانیده ادوار مجلس اظهار کرد:اولین توجه من نسبت به استان‌های مرزی و محروم کشور بوده است؛ بیش از 70 درصد جمعیت کشور در این استان ها قرار دارد.