تاریخ : Thu 02 May 2024 - 08:37
کد خبر : 190310
سرویس خبری : ارز دیجیتال

پیش از آنکه دیر شود بیایید

بشتابید!

پیش از آنکه دیر شود بیایید

میلیاردها نفر از مردم کره خاکی هنوز وارد بازار رمزارزها نشده‌اند و اتفاقا این موضوع نشان می‌دهد که این بازار چقدر ارزش سرمایه‌گذاری دارد. چقدر رشد و پیشرفت و افزایش سرمایه چشم انتظار این بازار است. درحقیقت عمق این بازار را باید در دهه‌های بعد سنجید.

هومن جعفری، خبرنگار: «شرکت بلاک‌‌چین سنگاپوری تریپل‌اِی (TripleA) تخمین زده است که تا سال ۲۰۲۲ نرخ مالکیت ارزهای دیجیتال در جهان حدود ۴.۲ درصد است؛ یعنی بیش از ۳۲۰ میلیون کاربر ارزهای دیجیتال در سراسر جهان. این گزارش نشان می‌دهد که ایالات متحده با ۴۶ میلیون سرمایه‌گذار ارز دیجیتال در صدر فهرست قرار دارد و پس از آن هند، پاکستان و نیجریه در رتبه‌های بعدی جای گرفته‌اند. شرکت بلاک‌وِر اینتلیجنس (Blockware Intelligence) در ماه ژوئن (خرداد) پیش‌بینی کرده بود که نرخ پذیرش بیت‌‌کوین در سراسر جهان تا سال ۲۰۳۰ (۱۴۰۹ شمسی) به ۱۰ درصد خواهد رسید.» خبری که خواندید برای چند سال قبل بود اما آمارش هنوز به کار می‌آید.

اما پرونده امروز بی‌ربط به این آمار نیست. بسیاری از مردم دنیا به آرامی مشغول آشنا شدن با دنیای رمزارزها هستند. تبلیغات رسانه‌ای و موج‌های خبری خاصه در مورد بیت‌کوین و چرخه هاوینگش یا همچنین تاسیس صندوق های ای‌تی‌اف، کمک کرده تا موج بعدی مهاجران، آماده ورود به این دنیای جدید شوند. رسانه معتبر اقتصادی فوربس راهنمایی برای اشخاصی منتشر کرده که تازه قصد ورود به این بازار را دارند. مطالبی که در پرونده امروز می‌خوانید، همه از همین منبع برداشت شده‌اند. نکته مهم بازار امسال رمزارزها، زمان ورود است. بازار امسال تا ماه‌ها صعودی و رو به رشد می‌ماند. امروز واردش بشوید، بهتر از آن است که بخواهید درست در زمانه شروع بازار نزولی به آن ورود کنید. چرخه چهارساله بیت‌کوین، روند چهارساله بازار را می‌گرداند. چندماه زمان دارید که به این بازار وارد شوید و از آن سودهای نجومی بگیرید. بعد مارکت خودش را اصلاح می‌کند تا کم‌تجربه‌ها را جریمه کند و نهنگ‌ها را به اوج برساند. امیدوارم در زمان درست و با آموزش‌های درست وارد این بازار شوید. با دید کوتاه‌مدت نیایید. این بازار، ارزش حضور طولانی‌مدت را دارد.