تاریخ : Wed 24 Apr 2024 - 11:33
کد خبر : 189960
سرویس خبری : سیاست

رهبر انقلاب: با جهش تولید آحاد مردم ثروتمند می‌شوند

در دیدار جمعی از کارگران؛

رهبر انقلاب: با جهش تولید آحاد مردم ثروتمند می‌شوند

رهبر معظم انقلاب با تاکید بر اینکه رکن جهش تولید کارگر است، گفتند: با جهش تولید کشور و آحاد مردم ثروتمند می‌شوند و جیب و دست کارگر پر می‌شود.

 در دومین ماه از سال «جهش تولید با مشارکت مردم» و به مناسبت هفته کار و کارگر، جمعی از کارگران سراسر کشور با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند. این دیدار صبح چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ در حسینیه امام خمینی (ره) برگزار شد.

 بخش‌هایی از هم‌خوانی جمعی از کارگران در آغاز دیدار با رهبر انقلاب را ببینید:

 رهبر انقلاب با تاکید بر اینکه رکن جهش، تولید کارگر است گفت: «با جهش تولید کشور و آحاد مردم ثروتمند می‌شوند و جیب و دست کارگر پر می‌شود.»

ضمنا ایشان در خصوص مشارکت مردم در راستای افزایش تولید تاکید کردند :«تبیین زمینه‌های حضور و مشارکت مردم در تولید، وظیفهٔ مهم مسئولین است.»

رهبر انقلاب در ادامه گفتند:«هدف از تحریم، در تنگنا گذاشتن نظام جمهوری اسلامی است تا از خطوط استعماری و استکباریِ آن‌ها تبعیت کند؛ معلوم است که نظام اسلامی، غیرت اسلامی و ملت بزرگ و با سابقهٔ اسلامی محال است که تسلیم چنین زورگویی شود.»

در جریان دیدار با کارگران رهبر انقلاب خاطرنشان کردند:« یک ملت زنده از دشمنیِ دشمن هم برای خود فرصت درست می‌کند که نمونهٔ بارز آن در بخش تسلیحات است. در بخش‌های دیگر هم از دل فشارها پیشرفت‌های بزرگی به‌دست آمده است.»

رهبر انقلاب در  ادامه در خصوص تحریم ها گفتند:«تحریم‌ها ملت ایران را از پا در نمی‌آورَد چون دل به کمک خارج از مرزها نبسته‌؛ این روحیه را باید تقویت کرد.»

رهبر انقلاب با تاکید بر این که امنیت شغلی، اطمینان کارگر به آیندهٔ شغلیِ خود است، آن را یکی از وظایف مهم مسئولین برشمردند و افزودند:«در دوره‌ای مبتلا به تعطیلیِ کارخانه‌های بزرگ شدیم که به همت مسئولین در این یکی دوساله خیلی از کارگاه‌های تعطیل‌شده راه افتاد و این کار باید ادامه پیدا کند.»

بخش‌هایی از دیدار امروز را از لنز دوربین‌های عکاسی ببینید.