تاریخ : Sat 20 Apr 2024 - 11:01
کد خبر : 189802
سرویس خبری : ورزش

کامران و حسن کشتی می‌گیرند؟

نبرد گلادیاتور و پادشاه؛

کامران و حسن کشتی می‌گیرند؟

با توجه به کسب سهمیه المپیک در وزن 97 کیلوگرم کشتی آزاد توسط آذرپیرا، این احتمال وجود دارد که قاسم‌پور و یزدانی در وزن 86 کیلوگرم برای دستیابی به دوبنده ایران در المپیک رقابت کنند.

فرهیختگان: با پایان رقابت‌های کسب سهمیه المپیک کشتی آزاد در بیشکک قرقیزستان و کسب سهمیه المپیک وزن ۹۷ کیلوگرم برای کاروان ایران توسط امیرعلی آذرپیرا، از سوی محسن کاوه، سرمربی تیم ملی اعلام شد که نماینده ایران در آوردگاه پاریس هم خودِ اوست. با توجه به شرایط پیش‌آمده، دیگر کامران قاسم‌پور امکان ورود به چرخه انتخابی در وزن المپیکی ۹۷ کیلوگرم را نخواهد داشت و اگر کامران رویای حضور در فرانسه را دارد، تنها راهی که طبق مفاد چرخه انتخابی تیم ملی پیش روی او باقی‌مانده، بازگشت به وزن قدیمی ۸۶ کیلوگرم است.

دوبنده این وزن در شرایط فعلی تحت اختیار حسن یزدانی است؛ البته که هنوز با اما و اگرهایی روبه‌روست. حسن هنوز به تشک کشتی و جریان اردوهای تیم‌ ملی بازنگشته و اطلاع دقیقی از میزان آمادگی وی برای نبرد در میدان المپیک در دست نیست. بنابراین نمی‌توان با قاطعیت درباره شرایط این وزن سخن گفت. طبق اعلام کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد، در صورت علاقه کامران به بازگشت به این وزن و هم‌چنین عدم اطمینان خاطر از شرایط کتف جراحی‌شده حسن یزدانی، این احتمال وجود خواهد داشت که کامران و حسن شاید به‌اتفاق هادی وفایی‌پور، به یک تورنمنت بین‌المللی اعزام شده و در آن‌جا تکلیف دوبنده تیم ملی را مشخص کنند.