تاریخ : Fri 19 Apr 2024 - 20:19
کد خبر : 189773
سرویس خبری : ورزش

صدر آبی شد

ادامه روزهای درخشان محرم در روز پیروزی بزرگ نساجی؛

صدر آبی شد

استقلال در هفته بیست‌و‌چهارم لیگ برتر فوتبال با نتیجه ۳ بر ۲ مقابل شمس آذر به پیروزی رسید تا با ۵۳ امتیاز به صدر جدول بازگردد.

فرهیختگان آنلاین: در ادامه بازی‌های هفته بیست‌وچهارم رقابت‌های لیگ برتر، امروز سه بازی برگزار شد که در نخستین جدال، نساجی در مازندران با تک گل منصور باقری از سد تراکتور بحران‌زده گذشت و به بقا در لیگ امیدوارار شد. با این نتیجه شاگردان ساکت الهامی ۱۹ امتیازی شدند به رده پانزدهم جدول صعود کردند. تراکتور هم در ادامه تیره‌روزی‌هایش با ۴۰ امتیاز در رده چهارم باقی ماند‌.
در دومین بازی، استقلال در آزادی میزبان شمس آذر بود که این دیدار تماشایی با پیروزی ۳-۲ شاگردان نکونام به اتمام رسید تا آبی‌ها باز هم به صدر جدول رقابت‌های لیگ برتر بازگردند. استقلالی‌ها با دو گل مهرداد محمدی و تک گل محمد حسین مرادمند سه بر صفر از مهمان خود جلو افتاد، اما در دقایق پایانی نماینده قزوین با گل‌های فراز امامعلی و مجتبی فخریان به بازی برگشت تا نکونام و یارانش دقایق سختی را سپری کنند. آبی‌ها با این سه امتیاز ۵۳ امتیازی شدند.
در آخرین دیدار امروز نیز مس رفسنجان در ادامه روزهای درخشانش با محرم نویدکیا، در اهواز با تک‌گل سعید واسعی فولاد را شکست داد تا با ۳۰ امتیاز به رده نهم جدول صعود کند. شاگردان عبدالله ویسی نیز با ۲۱ امتیاز در رده سیزدهم باقی ماندند تا به قعر جدول نزدیک‌ از گذشته باشند.

جدول لیگ برتر در پایان بازی های امروز: