تاریخ : Thu 18 Apr 2024 - 21:36
کد خبر : 189751
سرویس خبری : ورزش

پرسپولیس در آبادان صدرنشین شد

دو تساوی جذاب در تهران و خوزستان؛

پرسپولیس در آبادان صدرنشین شد

در مهم‌ترین دیدار امروز در هفته بیست‌وچهارم رقابت‌های لیگ‌برتر، پرسپولیس با نتیجه سه بر صفر از سد صنعت‌‌نفت آبادان گذشت.

فرهیختگان آنلاین: هفته بیست‌وچهارم رقابت‌های لیگ برتر امروز با برگزاری سه دیدار آغاز شد. در اولین بازی جدال جذاب پیکان و هوادار با نتیجه ۲-۲ به پایان رسید تا شاگردان رضا عنایتی و مسعود شجاعی با امتیاز مشترکِ ۲۵، به‌ترتیب در رده دوازدهم و یازدهم جدول رده‌بندی جای بگیرند.

در دومین بازی تقابل استقلال خوزستان و گل‌گهر نیز پرگل به پایان رسید؛ درحالی که آبی‌های اهواز تا دقایق پایانی بازی با نتیجه ۲ بر صفر از حریف خود عقب بودند، در دقیقه به بازی برگشتند و در نهایت حریف سیرجانی خود را متوقف کردند. با این ۱ امتیاز ارزشمند شاگردان سیروس پورموسوی ۲۰ امتیازی شدند و در رده چهاردهم باقی ماندند، گل‌گهری‌ها نیز با ۳۴ امتیاز در رده ششم قرار گرفتند.

در مهم‌ترین بازی امروز، پرسپولیس در آبادان مهمان صنعت‌نفت بود که این دیدار با نتیجه ۳ بر صفر به سود سرخ‌پوشان تهرانی به اتمام رسید. برای پرسپولیس، دانیال اسماعیلی‌فر، عیسی آل‌کثیر و محمدحسین کنعانی‌زادگان گلزنی کردند. یاران اوسمار با این ۳ امتیاز، ۵۲ امتیازی شدند و به‌طور موقت صدرنشین شدند. 

با احتساب بازی‌های امروز، استقلالی‌ها در دیدار فردا محکوم به پیروزی هستند. فردا، استقلالِ نکونام در دیدار خانگی به مصاف شمس‌آذر خواهد رفت.